staci ked si porovname, co znamena "rozsirena velka prehliadka", ktoru si DPB objednava u SAD BB.
Co som pocul, velka prehliadka u trolejbusu znamena komplet rozobratie a poskladanie vozidla. Rozsah oprav zalezi od stavu jednotlivych casti.
Vacsina ludi (vratane mna) si pod pojmom GO predstavi "GENERALNU OPRAVU"... a to co sa odvidlo na 230~234 sa s tym pojmom moc nezlucuje... jedine ak by sa GO vykonavala vykonavala len pre esteticku stranku (a o tej sa dnes uz tiez hovorit neda)
Cital som tu niekolko nazorov na "kvalitu" GO robenych v priebehu minuleho roka vo firme ROSERO. Jedna otazka. Vie niekto v akom rozsahu sa tieto GO vykonavali?
Vzhľadom k tomu, že ako som práve zistil, obvyklí mimožilinskí účastníci (vrátane mňa) sa v plánovaný termín stretnutia nemôžu dostaviť do Žiliny, navrhoval by som toto stretnutie presunúť na iný termín, najlepšie najskôr v októbri.
Prípadne veľkého záujmu sa domáci môžu stretnúť výnimočne aj bez nás.
Toto je len ticha voda na mlyn. Nic take prevratne to nieje a rozhodne ani nebude. Uz len potom ked sa spusti GVTD tak ked budu na tento system zle ohlasy tak sa bude kricat ze " Ved sme upravy robili" ! Cista politika
,,Grafikon linky c. 3, ako aj grafikony ostatnych liniek, sa BUDU upravovat. Po nasich upravach sa zvysi interval medzi odchodom linky c. 3 a 14 zo Soliniek na 7 minut. Prioritou vsak pri vsetkych kombinaciach odchodov medzi linkami su odchody z centra (napr. Zel. stanica), kde po upravach aj na linke c. 4 bude pravidelny prekladany interval na Solinky 10 minut. Pre upresnenie, ide o odchody v sedle, resp. pocas vikendu."
Ide hlavne o to ze o kvalitach GO prevadzaných na nasich trolejbusoch si môzeme urobit kazdy vlastný usudok. Ale väčšina z nás vie o tom svoje. Take GO su skoro na nic.
Dúfam, že to nevyznelo tak, že neprajem Žiline nové trolejbusy. Naopak bol by som veľmi rád, ak by som sa na ich príchod nemusel chodiť pozerať z 200-kilometrovej diaľky, ale len z Hlín.
Však práve preto sa pýtam, koľko busov je potrebných na výpravu (ale komplet aj s KIA linkami a potrebnou zálohou). Ak je počet vozidiel vekovo vyhovujúcich postačujúci tak potom už nemá zmysel nakupovať ďalšie a hor sa do OBNOVY trolejbusov.
Na druhej strane, obávam sa, že ak vozidlá po minuloročnej GO ju potrebujú znova, ako budú vyzerať prípadné nové vozidlá po roku-dvoch.
Pokial mame co nasadzovat na autobusove linky tak bude tichucko ako v hrobe...Ale autobusov je dostatok, nehovoriac o tom ze sa idu kupovat dalsie, a autobusove linky ma co zabezpečovat.
Tak ako povedal MIRO. Ano mame 20 ročný autobus ale aky pocet tych autobusov s takým starým vekom "narodenia" je? Su dva. No tych trolejbusov z roku 1993 je uz takych starých mnohonasobne viac. Nepodal si prave ten najspravnejsi priklad. A stale je tu jedno a to iste...Trolejbusová doprava je nosný prvok MHD v ZA a technicky stav tohto parku je zlý.
tux