Možno by bolo vhodné, keby si aspoň priznali chybu a ospravedlnili sa verejnosti. Za tie tri "šroty" sa mohol radšej kúpiť aspoň jeden nový Tr25 alebo Solaris.
Re:384 V súčasnosti je jedinou pripravenou zmena linky 27 s ukončením na zástavke Stodolova. Ďalšie zmeny budú závislé od postupu odovzdávania ciest 18, 64.
Zastancovia mlcia ako hluchý dvere a nevedia kde teraz...Uz pred par tyzdnami ked som sa stretol s Michalom2 a Jozefom tak sme ostro kritizovali nakup "trolejbusov" zo Zlina. No takto to dalej isto nepôjde ale....to uz si hadam niekto s toho komercneho podniku niekedy vsimne.... S pozdravom.
Asi viem na čo narážate. Ak sa vás to dotklo tak sa ospravedňujem. Je mi to naozaj ľúto. Aj by som tu čosi napísal, ale neviem či by som neuškodil ešte viac. ?
Juraj, predpokladám, že po zavedení novej koncepcie niekto príde na to, že je síce nepatrný nárast na kúpu dvojpásmových lístkov, ale pomerne radikálny pokles prestupných lístkov... S tým súvisí aj deficit z príjmu cestovného. Predpoladám, že po zlepšení spojenia z Hlín do centra bude menší príjem z týchto cestujúcich, ako strata z úbytku cestujúcich z Vlčiniec a Hájika. Sám vidíte a máte informácie, čo sa v DPMŽ robí a že nie všetko je kosher ( i keď na druhej strane určite urobili aj kus dobrej práce, o ktorej sa nepíše ). Predpokladám, že zlá situácia s vozovým parkom trolejbusov, zníženie príjmu do kasy DPMŽ a iné faktory, budú musieť postaviť vedenie DPMŽ a mesta pred ťažkú otázku - zvýšiť dotáciu na MHD alebo zvýšiť cestovné?
Otázka znie - pri zachovaní súčasného linkovania, pri pláne investícii, ktoré Vy ste mali v pláne atď. by bolo nutné zvyšovanie cestovného alebo nie? Predpokladám, že DPMŽ a mesto budú musieť nepopulárny krok urobiť v prvej polovici budúceho roka. Aký je Váš názor ? ( navyše príjem z reklamy stále je pomerne nízky.... )
Presne tak. Donekonečna omieľané:
MHD veľkého mesta: dojdeš na zastávku a hneď Ti to ide/stále niečo ide.
MHD malého mesta: dojdeš na zastávku, musíš kunúť CePo a zistíš, že to chodí raz za pol hodinu, hodinu,...
MHD malého zaostalého mesta SVK a ďalej na východ: dojdeš na zastávku, kukneš CePo (ak tam je) a zistíš že to chodí raz za čas a aj to very random (bez intervalu)
Mne osobne sa súčasné linkové vedene trolejbusov pozdáva, akurát by som zmenil tarifu a intervaly: samozrejme, keby k tomu boli prostriedky a vozidlá, čo nie sú. Ale Vladimír mal podľa mňa ideálny typ pre intervaly súčasných t-bus liniek 8 min špička/12 sedlo.
Zdravim diskutujucich. Mam par detailov vhodnych do debaty. Len heslovite.
1. 227 nebol nikdy vyradeny ani urceny ako nudzovy sklad nahradnych dielov. Jednoducho mu zhorel pomocny motor. Ten bol vymotovany, opraveny a namontovany nazad. Eto vsjo. Na generalku by mali ist 228,205 ale kedy a kam, who knows?
2. Na oranzovom zlinaku 338 (cislo DPMZ asi 246) nebola menena podlaha, blatniky ani hrdzave plechy. Prebieha uprava niektorych komponentov vzhladom na rozdielne napätie trakcie ( zlin 600 voltov, zilina 750 voltov ) a uprava vzduchoveho rozvodu kvôli pouzitiu jedneho pomocneho motora miesto dvoch.
3. Nove trasovanie liniek je asi naozaj schvalene, takze nejake zasadne zmeny uz nebudu mozne. Ale vzhladom na to ze kompeteny na oficialnej stranke DPMZ na prispevky reaguje tak nejaka "komunikacia s verejnostou" pravdepodobne existuje.
PS. Nakup vyradenych trolejbusov zo zlina bola podla podla mna hlupost. Kam asi smeruje trolejbusova doprava, ked sa namiesto modernizacie vozoveho parku nakupuju stare sroty?
mozem sa ta nieco spytat? preco uz vlastne niesi riaditel DPMZ? ved to aku mala Zilina kvalitnu MHD bola tvoja zasluha...odisiel si sam alebo ako to bolo? ak nechces odpovedat nemusis.
viem ze ta diskusia k nicomu nevedie, cital som to tu hned na zaciatku ako to Juraj spominal. ale len tak som chcel pocut tuto niekoho nazor na tie protichodne linky 1/11 tak ako som to pisal ?
Ja ako zástanca nákupu zlínskeho šrotu som tu ? . Neznamená to však, že som zástanca GVTD. Som zástanca nespravodlivej časovej prestupnej tarify a adekvátneho linkového vedenia.
Mike