To je isto-iste preto že na zastávke Spanyolova nenastupujú žiadny chorí a invalidný cestujúci. Tí predsa nastupujú vo veľmi veľkom počte práve na zastávkach Obchodná a Poštová!!! javascript:smile('?');
javascript:smile('?');
inak mozem sa spytat podla coho ste zacali cislovat busy u nas v TN, podla serie kedy boli dodane? to sa mi moc nezda. vcera som isiel citelisom a vsimol som si ze ma cislo 01 a videl som cisla aj na B952 a B961... ?
Zrusime SAD-ku... Ani nevies, ako si blizko pravde. Inac, ten clanok je z 2004 a BlueBird v SAD TN je uz pase. Preto tito pani teraz obchadzaju trolejbusove depo v Kosiciach a to je jeden z hlavnych dovodov, preco sa hovori o zruseni trolejbusovej dopravy v Kosiciach.
vedenie EMtest-u sedí v tej modrej novej budove fy. HORVÁTH na prvom poschodí. V zelenej budove sedia iba programátori (vývoj a nejaká administratíva). Takže najlepšie je ísť rovno do modrej budovy (na prízemí má fy. HORVÁTH nejaké kacelárie, na prvom je EMtest - tam už uvidíš aj čítačku), poprípade v zelenej budove na vrátnici ťa nasmerujú... ?
muhehe... ? chystáš sa navštíviť EMtest? ? pozdravuj... ?
na Bánovskú cestu premáva jedine L26 (a to aj priamo zo žst), avšak jej CP nie je nejak bohatý... ďalšou možnosťou je L22, vystúpiť na zastávke "Rajecká, Stavomontáže", prejsť cez železničné priecestie a pokračovať v tom smere uličkou smerujúcou ku sídlisku Hájik. Po niekoľko sto metroch sa napája na Bánovskú cestu, je nutné odbočiť doľava a ísť tým smerom (EMtest = zelená budova, vedľa firmy HORVÁTH, klimatizácie)...
pre zaujimavost par veci,ktore som odsledoval.Dnes sa zaradil do premavky bus č.18,vozidlo sa podrobilo oprave oplechovania na strane vodica,po mensej nehode este z maja.Takmer 6-mesiacov nebolo vidiet v uliciach voz č.68.V pon.bol zaradeny na svoju domovsku linku 26.Vodic jazdil celu dobu s karosou č.89.
Karosa č.56,premavajuca na nocnych linkach,bola preradena do zalohy a nahradena karosou č.02,kedze posadka tohto vozidla,obdrzala citelis line.
A este,vodici z city 08 jazdia kazdy den na inych vozidlach,nakolko ich milacik je znova k.o.
Nie, z križovatky sa bude schádzať na Dlhú ulicu, ktorá je pokračovaním Rajeckej cesty a ide do Bytčice. Na fotografii vidieť oporný múr budúcej cesty z terasy križovatky, ktorý ju oddeľuje od Rajeckej železnice. Bytčická cesta je až za železnicou v priemyselnej zóne, kde sa bude schádzať až po prejdení cez mostné prepojenie. Stavba DP bude mať skutočný zmysel až po dokončení obchvatu Bytčice.
Takže na križovatke Solinky sa bude schádzať na Bytčickú a odtiaľ cez žel. priecestie do Bytčice. To mi nepripadá ako výhra oproti pôvodnému stavu.
Ako som povedal, táto stavba má zmysel len s obchvatom Bytčice.
Obchvat Bytčice sa nestavia. Diaľničný privádzač bude končiť pri križovatke na Solinkách, odkiaľ bude z terasy križovatky cesta schádzať na stará cestu I/64 pred Bytčicou. Prvý úsek (Saleziáni - križovatka Váhostav) mal byť oficiálne otvorený do konca júla a druhý úsek (križovatka Váhostav - križovatka Solinky) do konca roka. Na prvom úseku ešte neodovzdanom sa už premáva s obmedzeniami a druhý úsek je nahradený obchádzkovou trasou. Na fotografii vidieť ako sa buduje cesta z križovatky Solinky na starú cestu do Bytčice kadiaľ bude premávať aj MHD: http://zilina-gallery.sk/picture.php?/5032/category/305
Podľa dostupných informácií, by sa malá kruhová križovatka pri Váhostave mala budovať v septembri. Ťažkosti pri budovaní tejto križovatky veľmi ovplyvnia aj MHD na tomto úseku. Cez túto križovatku budú prechádzať dôležité trolejbusové linky na trase Vlčince - Solinky - kruhová križovatka - centrum (- Hájik).
Pre mňa sú dôležité fakty a faktom podľa toho odkazu je, že DPMŽ dostal v rokoch 1995 a 1997 neporovnateľne vyššie investičné dotácie. Či sa za ne kúpil napr. nábytok do kancelárií, alebo nové trolejbusy nám bude vedieť povedať Juraj. Avšak toto minimálne zahmlieva tvoje čierno-biele videnie, že Žilina si budovala MHD len za vlastné.
Most je postavený správne, ale obchod s nábytkom tam nemal stáť. Podľa Žilinských novín: "... Vo verejnosti rezonoval názor, že most bol zle naprojektovaný. IVSC však tvrdí, že chybu urobil niekto iný. Pravdepodobne Stavebný úrad mesta Žilina. Na privádzač bolo ešte v roku 2004 vydané stavebné povolenie. Už po otvorení samotnej výstavby mesto Žilina vydalo stavebné povolenie aj na obchodnú budovu spoločnosti Geko, povedal námestník riaditeľa IVSC Ján Mikula." Celý článok o týchto dvoch stavbách si prečítajte v ŽN: http://www.mynoviny.sk/c/3331910/Kto-urobil-chybu-pri-vystavbe-mosta.html
Miro
Ako som povedal, táto stavba má zmysel len s obchvatom Bytčice.