Reply on: simkoslav #12551:
Dovolim si prezentovat svoj nazor na L1. Myslim si, ze z Vlciniec do mesta je tato linka O.K., a nie je mrhanim penazi - to hadam uznas aj Ty. Ja vsak vitam aj jej trasu az na Kvacalovu. Denne prichadzam do styku s ludmi, ktori cestuju zo sidlisk do prace na Priemyslenu. Vies, ako cestuju napr.Vlcinciari? Odvezu sa z Vlciniec na Hurbanovu, a potom idu pesi po Legionarskej , Razusovej - okolo Marnice, cez lavku okolo masovych zavodov. Jednym z dovodov je aj to, ze nechcu prestupovat, a jednym je aj to, ze tato ich pesia cesta z Hurbanovej do prace vyjde casovo kratsie (12-15 minut) ako prestupenim na autobus L27, ktory prichadza zo Zastrania, obchadza Zilinu v zapchach po severnom hlavnom tahu, a ide 4 zastavky 20 minut. Po zavedeni L1 sa tito ludia dostanu z Matice Slovenskej na Kvacalovu priamo za 26 minut (podla CP). Mozem povedat, ze im to velmi pomoze. A bude ich coraz viac, pretoze v tejto casti mesta (Priemyslena ul.) stale pribudaju firmy, staci sa tade prejst. A uz ani nejdem rozpisovat, ako L1 pomoze obyvatelom (hlavne starsim) dolneho konca Zavodia a obytneho suboru Kvacalova, ktori doteraz boli takmer odrezani od sveta (od stanice, nemocnice, sidlisk). A pritom platia krajskemu mestu na daniach (a teda aj DPMZ v dotaciach) urcite viac, ako ktokolvek zo sidliska. Zaver: Podla mna je L1 dobra.
Kvacalova23
- Linka 6 by asi bolo vhodné rozdeliť na L.6 a L.8 Pri ceste z centra by nastal problém. Človek uteká na zastávku a akurát vidí že na zastávke stojí L.6 a teraz môže len hádať či sa dostane na Vlčince alebo ku Carrefouru. Nemyslím si že je potrebné aby jazdilo 8 liniek, kľudne by to mohlo byť aj 9.
- L.1 je určite prínosom. Nebolo by vhodnejšie otočiť smer tejto linky a zjazdy do Depa by mohli posilniť túto linku z obratísk Jasenová, Fatranská, Matice Slovenskej by mohli výrazne odľahčiť spojenie Vlčince/Jasenová/Veľký diel smerom do centra.
- L.1 chýba tu spoj ktorý odchádza z Kvačalovej o 22,10. A teraz čo to môže vyvolať. Väčšina podnikov robí na smeny a tie smeny sú v mnohých prípadoch 6-14hod 14-22hod 22-06 hod. Ľudia by sa nemohli dostať z poobednej domou. A kedže nemajú tú možnosť touto linkou cestovať späť z práce tak nou nepôjdu ani do práce. Posledné spoje prichádzajú do vozovne o 23,21 takže by to nemal byť problém aj na toto myslieť.
- L.7 nezachádza na Maticu a L.6 zasa na zastávku SV. Cyrila a Metoda, nie je to zbytočné aby sa prišlo o 2 spoje/ hod? Aj spojenie Hájik-Vlčince by nabralo na intenzite.
Toto sú malé detaily ktoré by sa dali doladiť, ale myslím že pán Gubala sa nemá za čo hambiť. Skôr naopak ?