Presne tak...a spodom pojde L4/14...to nie je az taka zla predstava...ale L1 na tom nie je najhorsie, napriklad mam znamych z hornej casti Zavodia, ktori by ju uvitali (samozrejme v slabsom intervale...cosi ako doplnujuca linka).
Re #12442 Jozef: Zlinske trolejbusy nie su v zlom stave...ja osobne tento krok celkom ocenujem...ved aj na Balte potrebovali doplnit stav zo starsich trolejbusov, kde chodia Solarisy Trolino a Volva 7000/7700. Takisto nezabudat na Zlin. Odkupili troliky z PO, videli, ze su v dobrom stave...tak preco nie? Lepsie stare dobre ako nic...btw...urcite su v lepsom stave ako 205 alebo 227...
Re #12441 Juraj: Zatial sa nic nerobilo, tak zatial nie je co kritizovat...ja by som mohol napriklad kritizovat NKTD...
Ach jaj...ved ani jeden Solaris zatial nehorel kvoli zavade na motore (Kosice-porucha na starteri-starter je znacky BOSCH a v BA sa to este vysetruje ale zavada motora to URCITE nebude, myslim, ze to uz vylucili). Povie ti to kazdy, kto sa o Solarisy celkom zaujima, vratane ludi na tomto fore...
A kde si videl Citelisy v takom vytazeni ako v KE alebo BA? Ved v BA zatial horelo vsetko, co tam je na kolesach...TAM, Ikarus, Karosa, teraz najnovsie aj Solaris...
A v Bratislave sa stazuju na velmi slabu dynamiku dlhych Citelisov..hlavne s dieslom, ale aj s palicami...hovoria, ze na Dlhych Dieloch by ta aj kocik s mamickou prebehli, ako to tam nevladze...
Isiel som s Citelisom na Hajik...v poslednych meistach mal uz teda dost...ked tam chodili B741, tak tie boli hore ani okom si nemrkol...
Ekonomická neznamená vždy automaticky logická. Ja neviem, čo mám proti tej starej L1... žeby nejaká trauma z detstva? Ťažko
Ale vážne... podľa mňa L1 okrem spojenia jedinej jednej konkrétnej zastávky (Kvačalova, DP) s Vlčincami, nemala v starom systéme žiadnu inú originálnu funkciu. Medzi všetkými zvyšnými zastávkami tejto trasy sa dalo docestovať s L4 alebo 6. Preto sa pýtam, načo je linka, ktorá nemá žiadnu vlastnú funkciu. Aby rozbíjala interval a preklady na iných súbežných linkách?
Ak niekto chce silou mocou trolejbus na Kvačalovu, oprášil by som jeden svoj starý návrh, a síce "zvyškovú" linku na trase Kvačalova - Žel. stanica - Carrefour.
Netreba zabúdať, že ani jedna koncepcia nového linkovania nebude ideálna. Pri zavedení NKTD prevládali kladné názory, neskoršie sa to v diskusii ustálilo asi na 50%. Preto by som bol opatrnejší pri vyjadrovaní na terajšie linkovanie. Aj to sa rodilo pomerne dlho a bolo spracované po dôkladných analýzach. Okrem iného aj GVTD pripravujú takmer tí istí ľudia ako terajšiu koncepciu. Ešte nevieme koľko bude liniek, odkiaľ a kam pôjdu a aké budú intervaly. Myslíš si, že toto linkovanie bude ideálne a cestujúca verejnosť bude spokojná? Budú spokojní aj cestujúci na zastávke Fatranská, keď im teraz do centra vychádzali L4/14 a pri GVTD toto stratia?
Ja by som moc neladil L.1 a L.6 tieto linky sú významovo veľmi rozličné. Zatiaľ čo na L.1 by premával solo voz na L.6 kľb. L.1 by mala hlavný ťah len Vlčince-centrum v porovnaní s L.6 Hájik-centrum, Hájik-nemocnica,carrefour, Vlčince-nemocnica, Vlčince-centrum a doplnkové Hájik/Závodie-Vlčince. V L.1 by sa vozil vzduch a L.6 by bola jedna z najvyťaženejších liniek. Pri pravidelnom intervale by bola táto linka určite jedna z tých najplnších. Myslím si že ťahať L.6 ku carrefouru je nezmysel, vzhľdom na to že od zastávky vysokoškolákov je to fakt smiešna vzdialenosť. A pokiaľ sa potiahne na Vlčince, tak tu vzniknú veľmi silné prúdy cestujúcich.
Nech už robí čo robí, horšie linkovanie ako je teraz sa už snád ani nedá vymyslieť. Pri tom najhoršom variante tu vznikne celkom silné spojenie Hliny-Solinky-Vlčince, pričom centrum na tom neutrpí a neverím tomu že do centra sa zníži počet spojov viac ako o 10%
Ja mám tiež ten pocit, že toto fórum pána riaditeľa veľmi ovplyvnilo. Bude mi trochu vadiť, ak odtiaľto nezoberie zavedenie pravidelnej L.6
Ale v tomto návrhu ešte poriadne neodznelo, aké linky bude obsluhovať Hájik. Vzhľadom na situáciu pri odbočke na kvačalovu by to nemala byť linka Hájik-niečo-Hájik.
L.1 by bolo vhodné len ako posilovú linku, mám taký pocit že od Hálkovej po Kvačalovú sa bude voziť len vzduch.
Ved tuto koncepciu tu uz niektory diskutujuci navrhli...100% si myslim ze myslienka protismernej 4,14 tu vznikla s mojej prip. Kvacalova23 hlavy. Takze niekto predsa cita toto forum...A mame vymalovane...
Aké sú vlastne tie zlínske trolejbusy po technickej stránke?
"Byly v takovém technickém stavu, že by již pro nás nebylo ekonomické je dál provozovat. Vyžadovaly by náročnější servis, revize a výměny některých důležitých komponentů. Ve Zlíně a Otrokovicích dáváme přednost raději častějšímu nasazování nově pořízených vozidel," dodal Nosálek.
"Podľa Gubalu však Zlín tieto vozidlá nevyradil pre zlý technický stav, ale pre možnosť využiť eurofondy na nákup nových trolejbusov. Bývalé vedenie DPMŽ plánovalo tento rok zakúpiť štyri nové trolejbusy, podľa Gubalu však na to v rozpočte neboli peniaze." http://www.dszo.cz/?section=spolecnost&file=tiskovky&id=47 http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=4823
Netreba zabudnut ani na HPAV /Harmanovu predvolebnu autobusovu verziu/, v ktorej sluboval VSETKYM priclenemym castiam mesta aj v dobe toho najvacsieho sedla spojenie do centra NAJMENEJ KAZDYCH 30 MINUT.
Namiesto GVTD by bolo treba zacat plnit najprv predvolebne sluby a co najskor zaviest zo Zilin.Lehoty, Vrania atd. 30-minutovy interval.
Áno, lenže v zastávkovom vyjadrení sa bavíme len o jedinej jednej zastávke (Kvačalova, DPMŽ). Keby sme im veľmi veľmi chceli pomôcť, bral by som ešte L1 ako špičkovú posilu voči L6. Ale niekdajšia celodenná prevádzka L1, nieto ešte víkendová, sa mi vôbec nevidí rozumná. Pri návštevách DPMŽ som ju síce vítal, ale nemohol som nevidieť, že som sa na úseku Hálkova - Kvačalova na nej prevážal sám.
Re #12439 PeterC: Ja si preto pred odoslaním dlhého príspevku vždy stlačím pre istotu Ctrl+A a Ctr+C
Pre Webmastra: Keď príspevok píšem dlhší čas, napr. musím jeho písanie na nejaký čas prerušiť, tak po zadaní "Pridať príspevok" odo mňa aplikácia pýta znova sa prihlásiť (to by nevadilo), ale namiesto diakritiky dosadí do napísaného príspevku "peruánske ksichty" (viď môj príspevok, na ktorý si týmto odpovedám). A to už trochu vadí. Nedalo by sa s tým niečo robiť? Vďaka.
Vidíš, tak sme sa predsa zhodli. Tiež budem rád, keï opatrenia navrhnuté v GVTD budú aj reálne podložené. Ja sa im, nech budú akéko¾vek, bez problémov prispôsobím (buï budem cestovať MHD, alebo nie). Môj príspevok bol len vyjadrením môjho názoru, v tomto prípade súhlasného, na návrh niekoho iného, ktorý som si preèítal v príspevku TUXa. Tentoraz to nebol môj návrh.
A ku L27, máš pravdu, že je to krátka vzdialenosť, na ktorú si DPMŽ možno môže dovoliť aj voziť vzduch. Viem si však predstaviť ten kúsok prejdený aj možno efektívnejšie, a to, keby sa L27 otáèala na novom cintoríne. Tam takmer nie je možné bez auta alebo zdravých nôh sa dostať (mimo prvých novembrových dní, kedy bývajú zaradené posilové spoje). Toto už asi je návrh, aj keï uznávam, že nepodložený, pretože poèty som neskúmal.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tux