Reply on: Papyr #11097:
Ja si to tiež myslím že tarifa by sa mohla zmeniť, ale nesúhlasím že len tarifa, problém z tarifou by som dal asi až na tretie miesto. 1 zmena v linkovaní t-busov, autobusov, 2 vozový park. 3 tarifa.
A/ Čo sa mi zdá trošku nespravodlivé, že študenti musia platiť 66,6 - 70% z cestovného zarábajúceho človeka. Však študenti by mali mať zľavu 50% ako to bolo kedysi. Sa mi to zdá nespravodlivé, štúdium si vyžaduje dosť veľké peniaze. A čo sa týka predplatených lístkov tam je to tiež trošku divné, keby len trochu. Bez rozdielu na to či cestujúci si nabije 40 ciest alebo 240 ciest zľava je vždy rovnaká. Každý si radšej povie že radšej si nabijem menej, však miniem, dobijem. Určite by malo byť výhodnejšie nabiť si 240 ciest ako 40 ciest.
B/ Nepáči sa mi "zdieranie ZŤP osôb" podľa mňa by títo cestujúci mali do vozidla nastupovať štýlom sadnem a idem ako je to napr. v Bratislave. To je ale potom nekontrovateľné a nedá sa tak zistiť počet cestujúcich. Výborný nápad bol keď zaviedli 1 SK lístky, to si myslím že bolo veľmi spravodlivé. Súčastná metóda je čudná, a zdá sa mi to nespravodlivé, že tí "chudáci" čo majú v živote veľké problémy majú nárok len 360 ciest / ročne. A čipové karty zbytočne zaťažujú tieto osoby. Musia preukazovať zľavy, chodiť do predajne DPMŽ aby si vybavovali karty a chodili dobíjať jazdy. Čo sa mi zdá spravodlivé je 1 SK lístok. Dostanú ho kúpiť na väčšine zastávok, nemusia sa s tým trápiť a kontrolovať stav ciest. Neviem prečo sa tento systém tak rýchlo vytratil. Čipovými kartami sa nič nezíska, akurát skomplikovanie cestujúcim. A po prečerpaní jázd platiť také vysoké cestovné.
toms
ja som v nom cez leto isiel Rajska-Cizlizska (cca 35min vnutri), a myslel som, ze sa tam udusim... ? v 15Tr to bolo lepsie ? aspon maju okna, ktore sa daju otvorit