Na tom Dni otvorených dverí budú odstavené trolejbusy, budú v nich vodiči?
Môžeme s nimi konzultovať? Viem že žrebujú lístky, ráta sa aj keď prídem individuálne, že ma budú žrebovať?
Zobrazovanie šípky za číslom linky je jedným z nastavení palubného počítača. Stačí, aby niekto kompetentný v palubáku daného vozidla opravil jeden parameter a šípka sa zobrazovať prestane.
A co ta 232 s tym transparentom? Bude niekedy 239 opravená? Co stoji taky motor?
A este uplne trivialna otazka: Myslim ze motor ide na jednosmerny prud, aky prud je v trolejach???Jednosmerny alebo striedavý ? ?
Jazykovedné okienko nachvíľku preruším ?
Chcel by som sa spýtať prečo má 232 na prednom transparente za číslom vždy znak →
príklad: 14→Vlčince , je to nejaký softwarový rozdiel?
Aký je stav nasledujúcich trolejbusov: udrzba/ci su vo vozovni/na akej linke jazdia ak su vonku...
231 -
239 -
213 -
237 -
diki za info vopred ?
Ešte na doplnenie svätého alebo svätých Cyrila a Metoda z Jazykovedného ústavu Ľudovíta Štúra: "Pri pomenovaní školy, sviatku, pamätníka a pod. podľa týchto svätcov prívlastok svätý sa vzťahuje na obe mená, preto v príslušnom názve nie je potrebné toto prídavné meno dávať do tvaru množného čísla; jeho použitie je možné, ale nevyžaduje sa (porov. názov sviatok svätého Cyrila a Metoda). Z gramatického hľadiska ide o zhodu adjektívneho prívlastku s viacnásobným členom vyjadreným podstatnými menami. Takýto prívlastok sa vzťahuje na všetky členy viacnásobného vetného člena, ale formálne sa vyjadruje iba v spojení s prvým z nich (pri ostatných sa vypúšťa a chápe sa implicitne), pričom sa s ním zhoduje v rode, čísle a páde – porov. spojenia môj otec a matka."
Ulica sv. Cyrila a Metoda nie je námestie. Už v minulosti som čítal, že sa má používať zaužívaný tvar "sv." ako "svätého Cyrila a Metoda" a nie svätých. V žiadnom prípade sa nikde neuvádza tvar "sv. Cyrila a sv. Metoda". Prvé označenie je zaužívané, bežne sa používa a rozumie sa, že obaja sú svätí.
Nemeral som výšku dvojsedadla, ale viem, že pri 12 aj 18 m dlhom trolejbuse sú tieto sedadlá prístupné bez stupienka. Výnimku tvoria vozidlá s dieselagregátom, ktoré tam majú nádrž.
Ďalšie zaujímavé čítanie v sekcii zmluvy. Napríklad o dodávkach elektrickej energie či upratovacích službách súhrnne za 5 888,31 € mesačne s DPH. ?
Inak, pri tom nákrese nových trolejbusov sú sedadlá medzi 2. a 3. dverami zobrazené ako neprístupné z nízkej podlahy a naopak pri klbáku sú ako NP sedadlá vyznačené aj niektoré nad zadnou nápravou. Tiež ma zaujala zmienka o textilných poťahoch sedadiel - Fezko. Vyrába sa vôbec ešte pod touto značkou?