Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
vsak 237 frci jak nova...taka 234 je na vyradenie...
Reply on: Mongolec #21373:
Oprava: v poslednej vete nemá byť slovo "nový", ale "dlhý".
Reply on: Mongolec #21373:
Keďže 3\5 robí aj dva spoje L14, tam by sólo voz vyzeral zaujimavo
Reply on: MrVain #21371:
Prečo práve 224???
Reply on: MrVain #21378:
oprava: zhorelo rotorové vinutie
Reply on: Mongolec #21377:
Motor prišiel po dvoch mesiacoch z opravy/zhorené statorové vinutie/ Vinuta Rajec,minulý týždeň sa nahodil do 239,ešte sa čaka na odpojovač baterii a potom bude pojazdná
Reply on: MrVain #21376:
Písalo sa tu čosi o spálenom motore. Pokiaľ viem, už od jari je odstavená (alebo bola?). Preto ma zaujímalo, aké sú s ňou plány, keďže v zozname na vyradenie si ju neuviedol - či je alebo bude pojazdná.
Reply on: Mongolec #21374:
ako to myslíš karoseria,motor.....?
Reply on: Mongolec #21373:
Poobede je to tiež zaujímavé, keďže po 16.30 h ide zo Soliniek L3 2 minúty pred L14 a z centra, čo je dôležitejšie, iba 3 minúty pred L4 (intervaly oboch liniek sú 15 min). Tento stav trvá roky, kapacitne to zatiaľ nevadilo. Po novom sú 16:32 a 16:47 ešte klbáky, potom len krátke. Takže cestujúci na centrálnom okruhu nastúpia do skoršieho spoja a tí pri Auparku a nemocnici sa už budú zväčša deliť o viac či menej voľných miest na státie.
Reply on: MrVain #21371:
239 sa bude opravovať?
Reply on: Maykl #21372:
Turnusové poradia na L3 sú dnes vykonávané krátkymi trolejbusmi (tie, čo si uviedol plus 220), tzv. týždňovky ostali s kĺbovými - 234 (neskôr 229) a 243. Čiže v rannej špičke to vyzerá takto (odchody z Jaseňovej, plusom sú označené klbáky):

6: 02+ 12- 22+ 32- 42+ 52-

7: 02- 08+ 16- 22+ 32- 47-

8: 02+ 22- 42-

... ďalej dopoludnia už iba krátke.

Čo som stretol pred siedmou, tam kraťas stačil, stálo iba zopár ľudí, no zaujíma ma hlavne, ako to vyzerá na spojoch s odchodmi 7:16, 7:32 a 7:47, prípadne 8:22 a 8:42! ☠

Zdá sa, že je to už trvalý stav - podľa toho, že sa kupujú 4 nové krátke trolejbusy (pôvodný zámer bol až 7) a iba jeden nový (pôvodne 3) a vyraďovať sa majú najmä kĺbové, viď nižšie.
Dnes, pracovný deň mimo prázdnin, sa na L3 ešte stále objavujú krátke trolejbusy. Videl som 224 a 260. Tiež som videl na L3 jeden klbák (232? už nepamätám).

Takže otázka znie, kto usúdil, že na L3 nám stačia sólo vozy a klbáky necháme hniť v depe? Krátky bus v smere do centra bol úplne plný stojacich cestujúcich, stáli aj ľudia v smere na Solinky. To už ozaj chceme odlákať z verejnej dopravy aj tých posledných ľudí? O koľko je ekonomickejšie (elektrina + plat) nasadenie malého vozidla na úkor veľkého? Pretože tá situácia je úplne nelogická (najmä keď potom človek vidí poobede kĺbovú L16 s 3 ľuďmi na mestskom okruhu / ja viem, vozidlo z L6)....
Aby bolo o čom diskutovať ☺
na vyradenie 203,224,230,233 a 237
Reply on: keksino #21366:
Inak pokiaľ si dobre spomínam, tak intervaly L3, L13, L4, L14 boli 10/20/20, tzn. špička 10 min, sedlo 20 min, víkend 20 min. V pracovné dni chodili na všetkých spojoch klbáky.

L 7/17 keď robili veľký okruh mestom mali približne 60 min. interval.

L 5/15 si už veru nespomínam, asi 20 minútový. Chalani by Ti tu určite našli, a keby chceli sprístupnili, aj staré cesťáky.
Vtedy v tom bol zmatok no 😃
Reply on: keksino #21366:
Odporúčam pozrieť si mapy tu: http://imhd.sk/za/mapy-schemy.html

L13 - Vlčince - Solinky - Hliny - okruh v centre (smer ako L3) - Hliny - Solinky - Vlčince.

Všetky odpovede nájdeš v schémach. Napríklad rok 2007. Apropó, aj vtedajšia L14 chodila úplne ináč.
L6 - asi do 1995 jazdila : Stodolova-Kvačalova-Priemyselná-Kragujevská-Rázusova-Hurbanova-Žel.stanica-Štefanikovo námestie-Spanyolova-Vysokoškolákov-Poštová-Obchodná-Matice slov.-Fatranská-Rosinská VÚVT. potom Stodolova-Slnečné nám.-Hôrecká-Žitná-Závodského-Závodská-Hálkova-Veľká okružná-Hurbanova-Žel.stanica-...nemocnica-Vlčince-Rosinská VÚVT. Na trase pribudla zastávka Sv. Cyrila a Metoda. Po zavedení trolejbusov skrátená po Fatranskú a namiesto Veľkej okružnej išla na Políciu.

L2 - podobná trasa s L20 - Bytčica-Pažite-Hliny-Štúrovo nám.-Spanyolova-Vlčince(Fatranská). Neskôr potiahnutá na Rosinskú VÚVT.

L15 - Vlčince(Matice slov)- Veľký diel-Solinky-Hliny-Štúrovo nám.-Spanyolova-Vlčince(Fatranská). L5 v opačnom smere.

L17- Hájik-Závodie-Hálkova-Žel.stanica-Košická-Vlčince-Veľký diel-Solinky-Hliny-Závodie-Hájik. L7 v opačnom smere.
?
Ako kedysi jazdili linky po starom?
Trebárs L13,L15,L17,L6,L2,L14?
Diky za info vopred
Kludne mi mozete dat aj cele cestovne poriadky
Reply on: RYSY #21363:
Menu: Cestovné lístky > Predajne
http://imhd.sk/za/doc/sk/10227/Predajne.html

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.