Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
STRETAVKA

Vazeni a mili, po dlhom čase, čo sa nič podobne nekonalo, myslim dozrel čas na stretavku priaznivcov iMHD, konkretne ZA sakcie. Po rozprave s Valcom sme za vhodne obdobie vybrali januar 2012, konkretne niektoru sobotu. Prosim aby ste sa k tomu vyjadrili. Miesto ako vzdy 🙂
Reakcia na: Mongolec #20128:
Tot otazka.. skratenie jazdnej doby neprichadza v uvahu (nakolko teraz sa v spicke robia spoje bezne s -1 az -6minut)... Ako najlogickejsie riesenie vychadza pridanie 4/10 ako tyzdnovky.. ktorej by vsak vychadzal velmi maly vykon

Kedze ma vsak dojst ku kompletnej prerabke sablon, treba len dufat ze to opat nebude podobna zlatanina ako je v sucasnosti napriklad 5ka( na ktorej sa okrem 5kovych vozov vystrieda aj 3/4, 4/6, 4/5a a cez vikend 3/3)
Reakcia na: tux #20116:
Ako chcú dosiahnuť predĺženie prestávok na 4 a 14 v špičke - zhoršením intervalu, skrátením jednej prestávky na úkor druhej (napr. na Fatranskej a skrátením na Matici) predĺžením/skrátením jazdných dôb alebo doplnením ďalšieho vozidla inej linky do obehu?
Aktuálny stav posiloviek:
6:30 L4 Štefánikovo nám. - krátky t-bus
7:17 L4 Fatranská - krátky t-bus
7:19 L7 Stodolova - kĺbový autobus (väčšinou Citelis)
7:20 L22 Kysucká - kĺbový autobus (smer Bytčica)
7:22 L4 Železničná stanica - krátky autobus (z nočáku)

O štvorkových posilovkách sú oznamy na vybraných zastávkach. Dozvedieť sa o nich dá aj z cestovných poriadkov pre mobilné telefóny (hoci ostatná verzia v sebe nezahŕňa zmeny na L4).
Reakcia na: MarekPB_B961E #20124:
Ked to robievala zaloha bol problem v tom, ze rano je velka sanca (takmer denne) ze vypadne t-bus a tym padom by ho nemal kto ist hradit.. preto to na velku radost vodicov 5ky "prilepili" na 5/5b
Reakcia na: Maykl #20121:
Ano, ako som uz pisal, robi to 5/5PS (byvala 5/5B).. robi posilu 4/8a a 4/5a
Reakcia na: Maykl #20121:
Ja som napríklad dnes šiel krátkou L4, ráno 6.32 zo železničnej stanice, číslo si už nepamätám, ale hneď za ňou išla aj kĺbová 240. A pravidelne posledné týždne vídam 14Tr č. 222 na rannej posile 7.32 zo železničnej stanice. 18M Citelis tam bol podľa môjho názoru lepší, aj keď je pravda, že na Poľnej sa z natrieskaného trolíku stáva takmer prázdne vozidlo.
Reakcia na: Maykl #20121:
To je práve 5/5. Posiluje štvorku 6:30 zo Štefánik. nám. a 7:17 z Fatranskej. A posila by nezaškodila ani o hodinu neskôr...
Reakcia na: Maykl #20117:
Dnes bol nasadený na linky 4 a 14.
Napadla ma ešte jedna vec z posledných týždňov, ktorú občas zhliadnem... Po ôsmej hodine rannej niekedy stretávam na Spanyolovej ul. krátku 14Tr, ktorá ide pravdepodobne smer trolejbusové depo (odbočuje zo Spanyolovej na Aupark). Má tabulky, že L4. To je nejaký ranný posilový Tbus, alebo kde sa berie bez cestujúcich na Spanyolovej 14Tr linky c. 4?
Reakcia na: Maykl #20117:
Ja som ho tiež videl, len som nevidel z diaľky číslo vozidla. Myslím si, že v predvianočnom čase je to v uliciach mesta zaujímavé.
Reakcia na: Maykl #20117:
217 patri k vozom, o ktore sa vodici staraju.. zhodou okolnosti na 217 jazdia spolu bratia:)
Dnes som videl t-bus 217 oziarovkovany zvonku po celej dlzke a vyske vozidla ako vianocny stromcek...-) Velmi pekne, neunikne to pozornosti... ?
Foto z mobilu je chaba, takze nebude... Myslim, ze mal tabulku sluzobna jazda....
Reakcia na: Mongolec #20115:
Neviem o tom, že by malo dochádzať ku znižovaniu km vykonov.. podla mojich info sa maju napriklad zmeniť prestávky na 4 / 14 v špičke z 5-6min na 10 a ma sa prebudovať 5ka.. Nakoľko súčasé šablony na 5ke sú len zlátaninou z davnejsich.. uznaj sam
5/1 a,b
1/1 a,b
5/2 - tyzdnovka (s prestojom 12:45 - 14:15)
5/3a - len doobedna (od 5tej do 15tej - robi 6ku z Matice sl. o 14:05)
5/4b - len poobedna
5/5ps - od 6tej do 8 posila na 4/14 (zacina myslim na stanici), potom prestavka do 10:46 , od 11:15 do 14 robi 7cku (11:15 a 13:00 z Hajika) a do 20tej na 5ke.

5/2 vznikla spojenim byvalej 5/2a a casti 5/2b.
k 5/5ps pridali rannu posilu na 4/14 (povodne ju robila zaloha)
Reakcia na: tux #20114:
K PS2: To budú už tie šablony, ktoré mali vzniknúť na základe spolupráce so Skeletonom, resp. ŽU? Ak to bude spojené so zmenou CP a znižovaním výkonov, mám obavy či nejaká 6/5 (a aj ďalšie) vôbec ešte bude aktuálna...
Reakcia na: marcopolo #20112:
PS. nazor zamestnancov ich samozrejme zaujima.. len nie vsetkyc.. napriklad manzelky vyznamnych ludi (z mesta, z VUC ...) a pod. budu mat urcite vzdy "zvucnejsi" hlas nez nejaky "obycajny vodic", ktory okrem toho ze je zodpovedny za XY ludi a musi byt za kazdych okolnosti 100% vo fyzickej aj psychickej pohode, tak vlastne pre podnik nic neznamena...

Ale velmi tomu napomaha aj zakonnik prace.. ked medzi poobednou a doobednou sichtou musi byt prestavka 6hodin... a teraz od tych 6 hodin odratajme.. cestu do/z domu, cas na osobnu hygienu a na jedlo... a ak dokaze vodic zaspat mavnutim carovej palicky, ostavaju mu mozno 4 hodiny na spanok... a nech mi nik nevravi ze po 4 hodinach je clovek dostatocne odpocinuty aby mohol dalsich 9 hodin zodpovedne vozit ludi..

Velmi by som prial niektorym "kancelarskym" jedincom si to skusit... napriklad takych 5 dni na 5/2 alebo na zalohe...

PS2. od marca sa chystaju nove sablony.. tak mozno.. opakujem mozno dojde aj k pozitivnej zmene.. napriklad pridaju par minut na 6/5 tak aby mala vykon 11 hodin, za ktory by DP musel vodicovi zaplatit 2 listky na obed... doteraz ma myslim 10:56.. no to je nahoda vsak?
Reakcia na: marcopolo #20112:
Ale zapaja... pohladaj prispevok od "bohumila".. stacilo raz spomenut jeho osobu a takmer podaval trestne oznamenie.. a tym ze som teraz nikoho nemenoval.. tak jedina reakcia bola na poli DPMZ v zmysle "nemuseli ste to hned davat na net"
reakcia na tux 20110:
Máš pravdu.Je škoda že vedenie DP sa do diskusie nezapája,ale doba je taká,že psí hlas do neba nepočuť,a preto ich názor zamestnancov nezaújma.A to už veľmi dlho
Včera (2. 12. 2011) bola promócia v Kníhkupectve ARTFORUM novej publikácie od autora Mgr. Petra Šimka "Železnice na starých pohľadniciach". Na takmer 100 stranách je viac ako 140 historických pohľadníc, ktoré sú zamerané na históriu železničnej dopravy. Sú usporiadané podľa hlavných železničných tratí od západu na východ Slovenska. Kniha je veľmi dobre spracovaná, okrem fotografií aj textovou časťou. Recenzovali ju významné kapacity v oblasti dopravy Ing. Jiří Kubáček a Ing. Dušan Lichner, CSc. Textová časť je aj v anglickom a nemeckom jazyku. Kniha nebola "pokrstená", ale železničiarsky "odpískaná a vypravená" pre čitateľskú verejnosť. Fotografiu z prezentácie autora Petra Šimka, ktorý tu na stránke vystupuje pod nickom "Šimkoslav", ako aj celú promóciu si môžete pozrieť na nasledovných odkazoch:

http://zilina-gallery.sk/picture.php?/22825/category/1987
http://zilina-gallery.sk/index.php?/category/1987

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.