Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Juraj #9438:
Ja som predsa o ziadnej pozitivnej diskriminacii nehovoril.

Ale tie vase letaky su take, ze nepritiahnu nielenze muzov, ale zeny uz vobec. A taktiez kvoli tomu, ze je to stale povazovane za nezvyk, aby zena soferovala. Preto by ste mali spomenut, ze uvitate aj zeny. Z tych letakov mam dojem, ze to spojenie "vodicov/cky" tam maet len preto, aby vas nikto nenapadol na sude pre diskriminaciu, ale inak ze je to len chlapska robota.
Reply on: Jakub #9436:
Nechceme dopadnut ako pri otazkach sudcov ustavneho sudu o (sice pozitivnej, ale) diskriminacii. Ha ha...
Minuly stvrtok boli cely den na krizovatke Zavodska/Priemyselna/Skultetyho nejaki manici a pocitali auta. Tiez tam pribudli prechody pre chodcov a niekedy tam vidno dopravneho policajta.
Reply on: Juraj #9434:
sice ste tam napisali, ze hladate vodicov/cky, ale mozno by tam bolo vhodne este pripisat nieco ako "aj zeny - vodicky su v nasej spolocnosti vitane" a pod.

A taktiez ak chcete niekoho zlanarit do DPMZ, tie inzeraty by mali byt trocha viac na urovni. Predsa len letak s oznamenim "DPMZ prijme vodicov autobusov/trolejbusov" cloveka len tak nenalaka. Treba tam aj pripisat nieco navyse - napr. socialny program alebo nieco take.

Vsimnite si, ze aj ked vyberaju trebars masiarov do hypermarketu, tak su napisane jednak poziadavky na potencialneho zamestnanca a taktiez to, co spolocnost ponuka.

Z letakov DPMZ mam dojem, ze zoberu hocikoho a nemaju im co ponuknut.
Reply on: Valec #9432:
Áno, zastávkový priestor (tzv. nika) je vybágrovaný asi do polovice. Vozidlá majú kde zastaviť. Zastavujú síce v jazdnom pruhu, a tým aspoň strpčujú život individuálnej doprave v centre. Vodiči musia pokojne čakať pokiaľ cestujúci nenastúpia. Pred pár dňami sa v uvedenom priestore kopali ryhy pre silnoprúdové káble na vonkajšie osvetlenie, ktoré bolo zrušené so starými stĺpmi pri rekonštrukcii vjazdu do podzemného parkoviska. Dnes som si všimol, že na nových trakčných stĺpoch začala montáž nových svietidiel. Predpokladám, že celý stavebný ruch v tomto priestore súvisí s rekonštrukciou vjazdu do podzemných parkovísk.
Reply on: Ostravák #9433:
V com to moze byt, ze Ostravacky sa neboja-?-vedia-?-chcu-?-idu-?-atd robit vodicky MHD?
No k těm řidičkám. V Ostravě je to asi takhle:
muži:ženy
tramvaje - 50:50
autobusy - 95:5
trolejbusy - 75:25
Nejvíce je tedy tramvajaček. Největší rozdíla mezi mužem a ženou řidičkou je v tom, že žena si (pokud jezdí s automatem) neumí zvyknout na manuál. Nevím jak je to u vás, ale v Ostravě, když je nějaká výluka jezdí trolejbusáci s autobusy náhradní dopravy. Je zaímavé sledovat řidičky jak čekají až přejedou zběrače přes výhybky, když jedou s Citybusem, popř. je zajímavé sledovat jak jede trolejbusačka s B952E v rychlosti 40km/h na zařazenou jedničku ?. Člověk se docela pobaví.
Reply on: marek231 #9422:
Ja som dnes videl jednu ženskú za volantom ako na križovatke pod Hájikom s cestou na Ovčiarsko zastavila s tým že dáva prednosť. No potom ju napadlo, že si potrebuje zavolať, tak len zapla výstražné smerovky a ostala tam stáť a telefonovala. A že za ňou je 10 aút ju vôbec netankovalo.

Re #9423 Michal2: A dokonca aj na #14tke. Na Hurbanovej je zatiaľ zastávka rozkopaná len do polovice a ďalej dnes pokračovať nebudú. Aj veľký báger už odišiel.

Re #9428 S499.1023: No vidíš, a problémy má aj dnes ale brigádnikov nechce.
Reply on: S499.1023 #9430:
www.csbeton.cz/cs/produkty/obrubniky/obrubniky-hk-bezbarierovy.php
Reply on: Juraj #9425:
Myslíš kasselské obrubníky?
Reply on: marek231 #9422:
To si ani nepredstavuj. Realita je taká, že ženy sú pokladané za zlé vodičky v prvom rade preto, že 90% z nich je nevyjazdených. Žena (na rozdiel od Vietnamcov a Číňanov) nemá geneticky danú neschopnosť viesť vozidlo. Keď je niekde vo vyspelejšom svete štandardom niekoľko áut v odmácnosti, či dokonca jedno, s ktorým jazdí poväčšine žena (pretože Hlava Rodiny odíde ráno VHD do práce, zatiaľ čo Krk Rodiny musí odviezť Kinder do škôlky a školy, obehať nákupy, čistiarne, úrady, Kinder zase vyzdvihnúť a poobede zase očakávať Hlavu Rodiny v dobrej nálade doma), tak takéto hlúpe predsudky nevznikajú. Konkrétne u mojich rodičov - môj otec sa nikdy nenaučil šoférovať, hoci aj vodičák nejakým nedopatrením získal, ale jeho pobyt za volantom bola čistá katastrofa, rodinným šoférom bola vždy moja mama. A jazdila úplne v pohode a jazdí tak dodnes. Pričom otec už síce nežije, ale z jeho rovesníkov sa stali typickí klobučníci najhoršieho kalibru.
Reply on: Juraj #9416:
Ja som v DP začínal ako VŠ brigádnik a myslím, že v tých časoch by DPB bez bigádnikov (nielen VŠ študentov, ale aj VŠ zamestnancov iných firiem, ktorí si chodili zajazdiť z pasie, napr. Ing. B. W. z Hydroconsultu ? ) mal veľké problémy s výpravou.
Reply on: Juraj #9425:
No aspoň budeme mať moderné zastávky. ?
Reply on: marek231 #9422:


marek, prid do MT a na vozidle s garazovym cislom 32 jazdi v martinskej MHDecke zena. v minulosti jazdila na vozdila s cislom 3, no uz minimalne 5 rokov beha na 32ke. Tu zensku si pamatam este ako decko....
Reply on: Michal2 #9423:
Bude tam este trochu neporiadku, ale po dokonceni by to mala byt prva zastavka MHD v Ziline, kde budu pouzite specialne obrubniky pre nizkopodlazne vozidla. Uz sa kope aj na Obchodnej, to bude druha.
Reply on: marek231 #9422:
Marek, ja mam tiez sem-tam nutkanie si v aute zahresit: no...zenska.... Ale uz mam trochu roky na to, aby som to posudil aj objektivne.
Zenske sa nerodia ako NIEKTORI chlapi rovno za volant. (Myslim tym vynimocne mladych chalaniskov, ktorych uz v mladej vodicskej praxi preskocila etapa formulistov a machrov, jazdia rozvazne a s istotou.) Zenske sa ucia sice pomalsie ale od zaciatku maju charakter spolahlivosti. Na rozdiel od chlapov, ktori sa vedia nahlit aj kvoli takej hluposti ako stihnut po sichte pivo, su zenske zbrkle iba vynimocne, aj to len v pripade, kde sa nahlia domov za chorym dietatom.
Okrem toho sa vo firme, kde robia zeny, TROCHU menej skadedo nadava...
Reply on: Valec #9421:
Doplním ťa, že busboard je aj na #82. Je umiestnený na pravej strane vozidla, cez stredné dvere. Inak videli ste čo sa deje na Hurbanovej? Už je pomali celá zastávka rozkopaná, autobusy aj trolejbusy nemajú kde zastaviť. Bolo privolané aj montážne vozidlo.
Reply on: Juraj #9419:
No ja si tu kua neviem predstavit ze by trolejbus v ktorom by som sedel šoferovala žena.Nic proti opačnému pohlaviu no po rôznych mojich skusenostiach aj za volantom by som sedel ako na ihlach.Ale casom by si clovek zvykol ak by nase vodicky boli spolahlive.
Este k tym vodičakom mam jednu otazku.Ako to s trolejbusmi?Vodic dostane vodičský preukaz aj na trolejbusi(casom)?
Inak Juraj o vodičov bude este velka bitka v buducnosti.Je to problem a myslim ze vsetko nastalo od vstupu do EU ked cena vodičského opravnenia na C D ale aj E stupli neuveritelnou cenou hore.Ja som robil vodičský preukaz C za cenu 14900 sk no môj brat zacal robit teraz kurz na C skupinu a cena je o 20000 vyssia.A to si myslim ze ludi odradza!Cena!Nehovoriac aky problem nastane v kamionovej doprave.Vodic musi byt pripraveny jazykovo ale aj technicky na vysokej urovni lebo to pokrocilo velkym krokom vpred.
Máme nový busboard na Fernet Stock Citrus. Zatiaľ videný na voze 02.
Reply on: Juraj #9419:
Veľmo nerád, ale priznávam si to. V určitých prípadoch ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.