uz dlho sledujem tuto stranku,som rozcarovany ocom a hlavne ako dokaze zamestnany clovek zabit cas na ucet firmydos casto sa tu preberaju doslova hluposti /preco je obrubnik taky,ide 112 a nie trolej,13 meska,zrusia troleje atd...skusme riesit problem nie zabijat cas aj ten profik za kolesom ma doma chore dieta,boli ho zub,stoji v kolone meska znova apelujem riesme problem ?
Problémom nie je zmena v rozložení síl v mestskom parlamente a ani na primátorskom kresle... Problém je inde - v Ziline vznikla niekde potreba zmeny. A tak vyhrala zmena. To je všetko. Ale čo je za touto zmenou? a tu je ďalej prázdno... a to na všetkých - ľudovo povedané - frontoch. To, čo bolo ponúknuté vo volebných programoch sú len prázdne frázy bez podložených argumentov a zhodnotenia reálnej situácie a možností. To isté aj v oblasti MHD. Nepoznám ani jedno mesto, kde premáva MHD len na základe častého a pravidelného intervalu - bez pohľadu na výšku prepravnej kapacity, možnosti reálneho financovania atď. Aká bude realita? To nevie dnes povedať nikto.... Nakoniec prišla skutočná zmena, ktorá v konečnom dôsledku byť zmenou nemusí, alebo bude a nie v 1 prípade aj k horšiemu. A ako to býva, MHD bude v rebríčku hodnôt posledná , ale prvá, kde sa bude uberať.... ( aspoň si myslím ). Ak to tak nebude, tak myslím že nebudem sám, kto bude rád....
Este taky dodatok.
Neda sa mi nevyjadrit k volbam.Myslim ze vysledok je zly a ako väčšina z nas mam obavy co bude dalej.Ja som videl mozno na rozdiel od niektorych inych obyvatelov Ziliny co sa tu za tych niekolko rokov robilo.A preto sa obavam aj dalsieho vyvinu mesta Ziliny aj v oblasti dopravy.Hovori sa ze nehovor HOP kym nepreskocis ale myslim ze sa budeme este väčšina z nas skrabat za hlavu...
No napriek vsetkemu prajem Ziline aj tak len to dobre.
Juraj napriek tvojej zaneprazdnenosti dakujem za informacie.Chcel by som sa este poprosit ci by si mi nemohol alebo aspon niekto z ucastnenych poskytnut materialy (prospekty,cd a ine) z Karosa a.s. pricom som na tuto znacku velmi zasadeny a este ked sa dostala do Irisbusu ktory je vedeny Ivecom dalsou mojou velkou znackou tak si to musite vediet prestavit ako to vyzera u mna k tejto znacke.Bol by som vam velmi povdacny.Vztah k Irisbusu Iveco neviem popisat.Budem vdacny aj za foto...DAKUJEM.
Jeden výrok architekta a už tu div že nepochováte trolejbusy. Však Slota nepodporoval výstavbu TT zo šotoušstva ale preto že Žilinčania ich chceli. Trolejbusy tu zostanú a ani o obnovu vozidiel sa nebojím. Pri najhoršom sa za 4 roky žiadna nová trať nepostaví.
A ešte sa podelím o dnešné zážitky pri cestovaní. Do mesta som sa mal možnosť viesť sám v 15 TrM na L1 (týmto som tuším tromfol aj Jozefa zo sobotňajšej L29) a pri ceste späť som mal šťastie na záložný autobus na L13 ktorí prišiel s meškaním 8 minút (to sa mi vôbec za celú dobu stalo prvý raz). Takže ako vidno MHD pekne funguje.
Nie, neboj... určite by som nechcel, aby to skončilo ako politické fórum Aj keď je pravda, že doprava a politika so sebou až nezdravo súvisia - badateľné je to ale najmä vtedy, keď doprave nie je (nechce byť) dopriate.
ale páni,žiadnu paniku,hádam si naozaj nemyslíte,že trolejbusom v žiline už zneje umieráčik.Kto,ako,kedy a najme začo by dokázal naraz nahradit 43vozidiel.To dokaže len sad zv ? ? ?
nuz neviem,ci sa nebude opakovat situacia ako u vozidiel 961 a citelisy najskor nabehaju potrebne km na klasickych linkach.
dnes rano som cestoval tr.215 a zvuk je navlas rovnaky ako u tr224.Nema teda aj 215stka novu elektricku vyzbroj?
plastove drziaky ktore sme tu nedavno pretriasali,sa zacinaju objavovat aj v tbusoch.
marek231: Ja len doplním Juraja že autobusy budú nasadené tam kde ich je momentálne najviac treba, čiže na linky 25 a 35. O to viac že B 741tky nám pomaly odchádzajú.
Juraj: Aj napriek môjmu zdravotnému stavu sa zajtra o 10tej budem hlásiť.
Fotografia žilinského trolejbusa Škoda 15Tr #227, ktorá je v českej učebnici "Fyzika, učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia" Nakladetelství Fraus, s.r.o. Plzeň je na stránke:
Okrem roboty ma uz naplno zamestnava skola /seminarne prace, zapocty/, takze nestiham.
V rychlosti par reakcii:
1/ Ako uz bolo opravene, sutaz je na autobusy. Uz boli v zmysle zakona a vyberoveho konania otvorene obalky. Sutaz prebehla presne podla litery zakona /dokonca sa musela z dovodu chyby tlace vydavatela Obchodneho vestnika zopakovat/. Termin dodavky bol v podmienkach stanoveny este v tomto roku a podla vitaza sutaze bude tento termin splneny. Takze pockajme, nabime baterky a pripravme fotoaparaty.
2/ K volbam sa nebudem vyjadrovat, vozime vsetkych riadne platiacich cestujucich od KDH, komunistov, SDKU, nepartajnych, SNS, veriacich, Smeru, ateistov, sympatizantov, zltych, ciernych i bodkovanych.... Ale jednu OBJEKTIVNU a overitelnu informaciu mozem otvorene napisat. Novy uzemny plan /ako niektori tvrdia/ vraj nie je - a preto STALE PLATI ten povodny pana Ing.arch.Stuchla z r. 1978. A tam je v casti DOPRAVA napisane, ze v Ziline ma byt hlavnym nosnym systemom MHD trolejbusova doprava. Toto doteraz este nikto nezrusil, takze keby nic ineho sa z tohoto Smerneho uzemneho planu nemalo dodrziavat, tak toto sa dodrziava! Rovnako mam /chvalabohu/ odlozeny volebny plagat VPN /v podstate ludia, ktori su dnes vo vitaznej zilinskej SDKU/ z prvych slobodnych komunalnych volieb /z r.1990 - Tbdoprava sa zacala budovat v r. 1992/, kde je deklarovana vystavba trolejbusovej dopravy v Ziline. Takze niektore politicke kecy su len politicke kecy a trolejbusova doprava v Ziline je legitimnym a zakonnym vysledkom.
Na zaver: Zajtra sa v DPMZ uskutocni Karosa a.s v zastupeni obchodneho riaditela pana Ing.Ruseka o 10.h prezentacia turistickych autobusov spolocnosti Irisbus Iveco, ktore budu ponukane v r. 2007 v kategoriach H, HD a HDH. /Na odbornu prezentaciu v zasadacke sa asi "laicka" verejnost nedostane, ale odfotit si BUSy, ktore este nie su, hadam stoji za to./ Prispievatelia iMHD s fotoaparatom nech sa na vratnici prihlasia u mna.