Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Udiak #2706:
Môjmu egu? Ja si ho nezvyšujem ako ty, že urážam ľudí vyjadrujúcich svoj názor a o tom získaní základnej inteligencie. To by si mohol popremýšľať aj ty nad tým... Síce sú to otrepané frázy, ale prečo vycucneš iba koniec textu, keď pred tým to malo iný súvis? Ale späť k téme, aký to má zmysel že prídu na zastávku tri autobusy v priebehu 10 minút za sebou (v tomto prípade dva prázdne, ktorými potom pokračuje pár ľudí) a 50 minút nejde nič? To ma len zaujíma, že aký to má zmysel potom, keď z tej časti sa dostanem za tú vynechanú dieru aj minimálne 1,5x na stanicu aj späť peši... Nový čas nečítam a JOJ nekukám.

Verejné zhromaždenie? Kde a kedy? ?
Reply on: Udiak #2705:
No neviem neviem. Ak môžem poprosiť(zrejme zbytočne, bo ste tu všetci navzájom rozdurený) o poskytnutie týchto poriadkov či údajov. Ak odpoveď bude že áno, tak sem napíšem mail. No a nejaké veci od vás už mám aj ja čo sa týka Zvolena. Viem že tie cp odmietla SADka, tak neviem či je to práve mesto. Ale už nevadí, pracujeme na tom. A čo sa týka zvýšenia cestovného, tak sa nemuselo zvyšovať ako je to v tom vašom návrhu. Myslím že tam to bolo pôvodné z čipovej 0,40e, teraz je 0,50e celý.
Reply on: Tanner #2704:
Ešte jedno porušenie a už určite posledné, pretože som na toto zabudol...

Zlatúšik Tanner, poprosím ťa veľmi odpovedz zrkadielku čo je lepšie:
5+5+5 v hodinovom, alebo dvojhodinovom takte, alebo 20+20+20 tiež v hodinovom takte.

Podľa zdravého rozumu ak chcem prestup a prídem 5 minut pred 5+5+5, tak čakám od 5 do 20 minút, pri 20+20+20 čakám od 20 do 60 minút (nič moc iba obyčajné kupecké počty).

Používanie furt tých istých formulácií, vyvážanie sa v aute, práca od stola, nikdy v autobuse je primerané tvojemu egu. To ego nemá šancu pochopiť čo je 5+5+5, tak prečo by si mal točiť o filozofii. Najprv si prečítaj všetko, čo tu už bolo pod touto značkou napísané, potom zober do ruky učebnice, získaj základnú inteligenciu a potom sa miešaj do vecí v ktorých máš tupo. Alebo zostaň tam kde si, aj naďalej čítaj NČ a kukaj JOJ...

Neverím, že prídeš na verejné zhromaždenie po skompletizovaní celej optimalizácie, na to nemáš g...
Reply on: brefos #2703:
Aj keď porušujem to napísané pod čiarou...

Takže milý brefos, draxter, už po miliónkrát tu vypisujem, aby ste si najprv overili reči pani Papánkovej a podobných zaručene informovaných a až potom čosi vypotili:

Zvolen - sme robili analýzy s ídeovým návrhom na 12 liniek. Úrad sa rozhodol, že použije vlastné hlavy a terajší stav je ich výplodom, od ktorého sa zásadne dištancujeme. Takže choďte plakať na ich plecia.

Aby som to skompletizoval - Trenčín. Vyhrali sme tender, urobili sme optimalizáciu na 16 liniek, návrh CP aj návrh turnusov. Mesto to nevzalo, nikto nevie prečo, zadávateľ to samozrejme zaplatil. Maslová inžinierka spolu s tromi sabotérmi zo SAD TN navrhla bastard - to čo teraz všetci kritizujete na vašom webe TN. Drísty o úspore VZKM a lepšej obsluhe sú nehanebnou kačicou.

Banskú Bystricu ani neotvorím...
Reply on: Udiak #2702:
Mohol si sa vyjadriť aj k tým excelentým "ťahom" kde idú tri autobusy za sebou (meškajú, veď nečakaj nič keď sú zápchy)... a potom je 50 minút diera? To kde sme? Kocúrkovo? Má to zmysel a ešte keď idú rovnakou trasou až po stanicu?

A tebe je prd platné sledovať len nástupy, sledoval si to a vidíš ako to dopadlo... Modranka bola odstrihnutá do Hospodárskej a Kríčka, keďže ty z tých "záznamov" nevidíš kde sa vystupuje... A keď optimalizácia bola sledovaná od roku 2009, je to na posmech zabudnúť na to a teraz sa zobudiť že „aha, nejakí ľudia v Modranke existujú". To by ti ublížilo si jeden deň sadnúť do toho pos*aného autobusu a odsledovať si to aj v praxi a nielen pri monitore? A k tomu ušetreniu vozokilometrov nepovieš nič? Či odpovedáš na to, čo ti príde vhod? Že zachádzajú do TAZ, Pivovaru a iných pofidérnych konečných v pofidérnych časoch...? Hlavne tie večerné spoje na Strojárenskú (zo ŽST po 22:40), včera max. tam boli 2 ľudia v oboch vozidlách... Ale ty vieš najlepšie, ľudia sú iba bábky s ktorými sa takí ľudia ako ty len hrajú. Ty tú MAD nevyužívaš, tebe sa dobre vyváža v aute za také peniaze, ktoré si dostal za vypracovanie. Dohovie čo je všetko za tým, ale to my obyčajné imhd celebrity nevieme, pretože do kšeftov nevidíme, kde kedy a ako sa dostalo k vypracovaniu projektu práve tejto firme. Vieš čo je zaujímavé? Že tých 98% spokojných... a prečo sa to všade obmiela v médiách že Trnavčania sú nespokojní? Spomínal si že ľudia mali možnosť sa sťažovať skôr, ale určite každý jeden sleduje toto fórum alebo informácie o MHD.

A pripomienky, dodnes som nedostal odpoveď a to som sa pýtal normálnu a presnú otázku vo vlastnom mene a dokonca priamo uvedenej osobe...





Reply on: Udiak #2702:
Inak v inom meste, konkrétne Zvolen, tu to tiež nevypadá ktoviečo, tá optimalizácia. Však z námestia SNP smer sídlisko Západ cez víkendy, prevzaté do kolegu draxtera:
Linky 2+9 z Námestia na Západ zo sídliska Sekier
4 -
5 -
6 58x 58aS
7 05x 18 48a
8 00x 03xS 18 30a
9 18 30
10 30 33
11 48
12 05a 18 48
13 33
14 03 33 55x
15 15a 18 48 55x
16 03 25a 33
17 10x 33 35a
18 28
19 03 15x 48
20 18
21 18
22 18
niektoré ranné spoje linky 9 vynechávajú námestie
Po 10h, či po 17h, víkend, no ohromné. Ale už vedia, aj takéto tabuľky dostali a veru sa aj začudovali. Zrejme sa to ešte dosť prepracuje, lebo takto to ostať nemôže. A ak tento príspevok bude niekomu vadiť, že to sem píšem, tak poprosím vymazať. Lebo neviem či pán UDIAK, číta aj iné fórum. Ďakujem. ?
Nejako včera tu psy brechali a karavána išla spokojne ďalej...
Dnes opäť čosi popošla a je tu ticho ako na neobslúženom cintoríne...

Samozrejme, že všetky príspevky sledujeme, ale sú to iba zaplakania hodne, resp. úsmevné epizódy, väčšinou ovplyvnené neschopnosťou postrehnúť realitu, alebo iniciatívou typu rádio Jerevan...
Bolo by stratou času sa takýmto nepodstatným, navyše anonýmnym názorom venovať.
-------------------------------------------------------------------------------------
Trochu faktov pod čiarou:

- sťažnosti+podnety+pripomienky: Počítali sme s cca 200-500 mailami (to je bežný jav), prišlo ich čosi do spodnej hranice, ale asi 100-150 anonýmov vybíjajicich si vášne. Denne sa v MAD TT vozí cca 13 tisíc ľudí, takže percento nespokojnosti je 1.5 a zároveň to znamená, že 98.8 % ľudí je s novým systémom spokojných.

- peniaze z EÚ: Skúste sa preplieskať cez ksicht a možno sami pochopíte tú obrovskú naivitu (alebo skúste niekoho, kto už žiadal o peniaze EÚ, bude sa rehotať ešte v budúcom roku...)

- miestoprísažne prehlasujem že web IMHD nemé nič spoločné s optimalizáciou MAD TT: No to by nám ešte chýbalo ... ?!?!

- zhotoviteľ priznal, že podcenil: Pán Tomašovič a ostatní redaktori by si mali robiť z tlačovky zvukové záznamy, lebo tu ide o ich profesionalitu...

- pridávanie spojov: platí tu to isté, čo v predošlej odrážke

- PSA Peugeot: nie je v katastri mesta, preto mesto na takú linku môže vydať licenciu iba po dohode s VÚC, ale to by mali chcieť hlavne páni z tejto firmy...

to by možno aj stačilo
------------------------------------------------------------------------------------------------
A opäť čosi z pohľadu dopredu pod druhou čiarou:

- nový systém má svoju filozófiu, ktorú prevzalo mesto, aj dopravca, postupné zapracovanie overených poznatkov bolo a bude v pláne:

Už 27.8.2012 uzrú svetlo sveta prvé úpravy (nebudem vysvetľovať dôvody, aj tak by to bolo zbytočné, ale aspoň na margo - 1 VZKM stojí cca 2 Eura - zisk z cestovného je cca 1 Euro, vykrytá strata mestom je asi rovnaká, na spoj linky ktorý má cca 8 km by malo nastúpiť cca 10-15 ľudí, aby bol v norme straty a viac ako 25, aby bol ziskový - takže preto neboli spoje z 5-8 ľuďmi)

1.októbra 2012 to už budú podstatnejšie zmeny z pripomienok a z poznatkov (chronometráže, zmena pomeru kariet v systéme, využívanie trás)

Stále bude možné posielať pripomienky, ale iba adresné a neanonýmne.

Aj v ďalších dvoch mesiacoch sa predpokladajú úpravy (možno zmena celej filozofie obsluhy vo sviatočných dňoch - možno iba 6 túlavých liniek každú hodinu, zachytenie zmien po zavedení poplatkov za parkovanie a podobne.

Príde na rad aj tzv. barometer spokojnosti (internetom, dotazníkmi..)

Sústavne sa budú sledovať všetky nástupy cez palubné počítače a budú sa analyzovať zmeny.
-----------------------------------------------------------------------------------------

Táto čiara definitívne ukončuje naše príspevky do tejto diskusie...


Reply on: 810zssk #2700:
ako by klasik povedal :" o akej nadveznosti to vôbec hovoríš?" ? ?
Reply on: koco #2694:
A to je ako mozne ked tu bola ZARUCENA informacia ze sa nic nebude, lebo to platili z eurofondov? ? ? ?

Osobne sa mi inak prilis nepacia nadvaznosti na vlaky z BA...
Reply on: koco #2696:
Nemohol by admin stranky dat cez celu uvodnu stranu taky veeeliky nápis ze: MY (ani SAD TT) S OPTIMALIZACIOU NEMAME NIC, SO STAZNOSTAMI SA OBRATTE NA MESTO....myslim, ze jedine to by pomohlo ?
Reply on: MHD4 #2697:
boha ale keby tam bolo pisane Arialom 4 že s označením tohto políčka súhlasite s platbou 10€ už by sa volala markíza, jojka, nova, prima, stv a trestne oznamenia by boli na najvyssom sude za podvod ... to by si kazdy vsimol 😃 😃
Reply on: lydiajanosik #2695:
Pokritizujte ale tam, kde to bude mat ucinok!!! A troska pozornejsieho citania informacii by nezaskodilo. Konec.
Reply on: lydiajanosik #2695:
my nič nepíšeme milá lydka! pozri si príspevok #2693 a #2692 !!!!! šak čo tu naozaj nikto nečíta info pri registrácií?
Chcem pokritizovať nový poriadok MHD v Trnave. Taký guláš aký urobili som ešte nezažila. Zo sídliska pri cintoríne zrušili čísla autobusov 4,8,12, a 3 a nahradili jednou linkou č. 16 ktorá ide smerom na železničnú stanicu. Píšete, že autobusy budú chodiť v20 min. intervaloch - pozrite sa na autobus č, 16- v akom intervale ide. Ľudia z takéhoto veľkého sídliska chodia do práce k vlakom, to majú chodiť pešo ??? .Nový autobusový poriadok určite nerobil Trnavčan a ešte ste mu za geniálny návrh celkom dobre zaplatili.
http://www.trnavskyhlas.sk/c/7911-mesto-akceptovalo-staznosti-na-mhd-ranne-spoje-budu-jazdit-skor.htm

////////// Niektoré závažné fakty z článku

-štažnosti + podnety + pripomienky = 180 ks

-Samotný zhotoviteľ optimalizácie totiž PRIZNAL, ŽE PODCENIL ranné spoje z okrajových častí mesta. (je to možné ľudia?! 😃 😃 :D)

-Mesto za tento projekt zaplatilo 20-tisíc eur. (takže žiadna únia)
Reply on: MHD4 #2692:
Este dodam, ze tento portal nema s tymto dielom nic spolocne...a mnohi obvinuju aj SAD TT...ale zabudaju, ze SADka je len takpovediac "sluhom", ktory vykonava objednanu pracu pre mesto...
Reply on: karakila #2689:
Mila osoba, tym, ze to pisete sem, nic nedosiahnete. Radsej svoj nesuhlas zaslite na mail, ktory je na to urceny. Tak, ako to urobili uz mnohi...
Reply on: karakila #2689:
my sme tu nič neurobili .... preto sa nemáme za čo haNbiť...
nehambite sa tam co ste spravili s tou dopravou? to len os... moze vymysliet co v zivote nesedel v autobuse nikam sa neda dostat a este za toto blbe dielo ste si vypytali vacsie cestovne mhd a za take male trasy medzi zastavkami preco su tu neni casove listky !!!! hambite sa za to

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.