to čo budete mať v Trnave namiesto MHD? po 21:00 je prohibícia cez víkendy? Akože na posledné IC-čko do BA sa nedostanem? No pekne. Všetci v TT asi robia len v pracovné a dni a len do štvrtej. Dnes jazdí zo 5 liniek aj po 22:00 a tieto spoje sú využívané, ale asi ich netreba. Rovnako ako príchod do práce na 6:00, veď sa zamestnávatelia prispôsobia. A z tej Linčianky to bude radosť, pešibusom asi...ešteže niekde môže človek sadnúť na PAL. Alebo sa ísť vychcať za zelený kríček (vzhľadom na čas na prestup asi aj vysrať). No nič, opäť ma presvedčilo, že pojem "optimalizácia" sa rovná škrtanie a zhoršenie stávajúceho stavu.
Valec, Tanner, Draxter, brefos, PFM: svätá pravda.
Pán Udiak, klobúk dolu. A poprosím rovno aj omluvenku do práce, lebo na 6:00 môžem zabudnúť.
A prečo je ten úbytok 5% za 5 rokov? Pretože kĺbové autobusy sa vyradili bez náhrady, lebo ľudia sa nechcú tlačiť keď nemusia, leb osa nechcú voziť starými herkami a prímestskými vozmi, lebo ľudia nechcú platiť viac, keď nemusia, keď vozy prišli skoro zadarmo, ale malé a neskoro. A preto, že CP robia takí odborníci, ako Vy.
Valec, Tanner, Draxter, brefos, PFM: svätá pravda.
Pán Udiak, klobúk dolu. A poprosím rovno aj omluvenku do práce, lebo na 6:00 môžem zabudnúť.
A prečo je ten úbytok 5% za 5 rokov? Pretože kĺbové autobusy sa vyradili bez náhrady, lebo ľudia sa nechcú tlačiť keď nemusia, leb osa nechcú voziť starými herkami a prímestskými vozmi, lebo ľudia nechcú platiť viac, keď nemusia, keď vozy prišli skoro zadarmo, ale malé a neskoro. A preto, že CP robia takí odborníci, ako Vy.
Valec
Čo z toho, že ste sem hodili kvantá rôznych čísiel, keď výsledok z nich je:
1. Ľudia z okrajových častí sa nevedia dostať na šiestu do práce (a ak som dobre pochopil, tak ani po 22tej z nej). Riešenie: budú sa posúvať ranné spoje.
Kedy sa budú posúvať, ktorý dopravný odborník je zodpovedný za takúto chybu? ?
2. Sľubované boli nosné linky s intervalom 20/60. Tento je jednak výsmechom k pojmu "Nosná linka", ale čo je horšie, interval 20 je nanajvýš tak medzi troma spojmi, interval 60 je cez víkendy prerušovaný 120 minútovými dierami. Riešenie: žiadne avizované. ?
3. Preklady spojov snáď ani riešené neboli. Inak by sa nemohlo stať, že napr. z Linčianskej cez víkend odchádzajú spoje 17, 25, 41 a nasledujúcich 36 minút (v kritické hodiny až 96 minút) nejde nič. Riešenie: žiadne avizované. ?
"Podľa toho bol robený návrh linkovania, podľa potenciálu cestujúcich boli nasadené počty spojov v jednotlivých režimoch a denných časoch."
Podľa čoho ste odhadli potenciál? Podľa čísiel o počtoch ľudí, ktorí boli stále ochotní (i keď v tomto prípade skôr odkázaní) používať súčasný zlý systém? Potom sa nečudujem, že výsledok je taký aký je. ? ?