Reply on: Udiak #2559:
nedaj sa vysmiať, čo JA môžem vedieť o TN? Nedaj sa vysmiať, ak niekde žiješ 30 rokov a MHD používaš dennodenne, tak nakreslíš aj spamäti niečo, čo bude ľuďom užitočné. A naivný amatér? ? ? ? Asi viac než ty, minimálne ovládam gramatiku, a pojmy interval a nosná linka, proste všetko to, čo v TT teraz nie je vďaka takémuto nepodarku ako sa v TT predstavilo širokým masám verejnosti. Ako som už písal a píšem znova:TT: žiadne nosné linky, žiadny pravidelný interval, doprava po 2. smene alebo na 3. smenu nikde, žiadne preklady liniek, diery až jeden a pol hodiny z najväčších sídlisk. Ľudia sa na 6-zu nedostanú do práce, okrajové časti sú mimo, budú zmeny....moja otázka je, komu tie zmeny zosobníme? Kto je zodpovedný za to, že sa kopec ľudí nedostane do práce v auguste? Ale to asi nie je možné, veď to robili odborníci.
PS: možnože si si všimol aspoň to, že v BB sú aj trolejbusy, ale výsledok tomu nezodpovedal. A za tie peniaze, stotisíce von oknom.
draxter
Výsledok všetkých optimalizácií: v TN sa to stoplo, v BB tiež. Iba TT sadla na lep, som zvedavý do kedy to vydrží (alebo dokedy bude aj 10m vozidlo veľa, lebo ľudia takúto MHD zjavne nepotrebujú). Hold Trnavčania, vozte sa (ak môžete, chcete a máte na to)?
Nehovoriac už o tom, prečo šlo vôbec cestovné hore, keď sú tu busy "grátis" z fonodv EÚ, nižšie náklady na údržbu, plyn-nižšie náklady na PHM, tým pádom mestu klesajú náklady a odpisy za nové vozidlá do nich vôbec nejdú ?