Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #4270:
Áno, takéto 10,8LE sú 4 na každom stredisku jeden a nemajú takú doplnkovú výbavu ako ostatné čo prišli po nich.
Reply on: Tootti #4269:
Moje fotky sú asi z tohto voza. Tam nie je žiadny pás pre cestujúcich.
https://evidencia-dopravcov.eu/foto/106337

Ale v Trnave vždy nakupovali čudné exempláre. ☺️
9 sedadiel ma trojbodovy pas
Reply on: LUK #4267:
A to sa ešte vyrába bez pásov?
Sú sedadlá v pozíciách, kde sa dávajú pásy aj do mestských autobusov. Toto vozidlo ich nemá nikde.

Tak sa ospravedlňujem za nesprávnu informáciu. Nemá ani trojbodové pásy, tie by bolo asi ťažšie vymontovať.
Reply on: zakaznik #4266:
konštrukcia je rovnaká či s pásmi či bez
LF s demontovanými bezpečnostnými pásmi na prímestskej linke.
Sedlácka firma ostane sedláckou firmou bez ohľadu na logo. 😄
https://www.trnava.sk/sk/clanok/mestsky-bus?fbclid=IwAR0loM38FzGFaJsZKBZupfiwZ-LjdZMMCyCrHrdTJl2JRemOEjEnltHdgCo

Dufam, ze ti v clanku spominani "odbornici z hlavneho mesta" nie su ti isti, co mestu radili nakupit autobusy bez klimy.
Reply on: kvorka #4261:
jo...mala TUŠIM
Hlboká aktuálne
Linka 12
Kolízia s Toyotou.
Reply on: draxter #4257:
Takže aj TT mala slivkový Ikarusu?
Reply on: zakaznik #4259:
Presne tak. Ekologizaciou je všetko čo v porovnaní s daným stavom je lepšie. A teda i naftový motor Euro 6 oproti euro 4.
Reply on: 810zssk #4258:
Nestačí.
Keď nahradím vozidlo z roku 2021 novým v roku 2031, tak to môžem považovať za ekologizáciu. 😁

Alebo keď to za ekologizáciu nepovažujem tak pre kompletnosť a férovosť ankety by bolo bárs aj lepšie zahrnúť odpoveď typu - nie som za ekologizáciu MHD.

Anketa by mala obsahovať také možnosti, aby mohol každý kliknúť. Rovnako ako politické ankety obsahujú možnosti neviem a nešiel by som voliť.

Na prvý pohľad sa to môže zdať ako malichernosť. Ale ide mi hlavne o nasledujúce ankety. Aby sa tu v budúcnosti nezverejňovali ankety, ktoré budú vyzerať akoby boli zostavené v SZM.
Reply on: zakaznik #4256:
Lebo status quo nie je ekologizácia. Z podstaty toho slova, ekologizácia naznačuje zvýšenie úrovne ekologickosti. Môžeš naftové autobusy považovať za dostatočne ekologické, nič proti tomu, ale zachovanie toho čo už existuje nie je a nemôže byť ekologizácia.

Stačí takto?
Reply on: zakaznik #4256:
To vieš,dnešná ekologická lobby....pritom nové naftové motory sú už úplne inde než pred 15 rokmi.

Admin: v katalógu vozidiel chýba voz TTA 21-61 typu Ikarusu 280.00, vyrobený 1981, odkupeny roku 1989 od BKV Budapešť.
Prečo nie sú v ankete ako možnosť naftové autobusy? Čo je na nových naftových motoroch neekologické?
Reply on: Dispecer #4254:
Pozitívne ma prekvapilo že neblbnú s nutnosťou dopĺňať na kartu fotku, ale aj na kartu bez fotky ide normálne predať neprenosný PCL. Trochu menej byrokracie ako v iných systémoch kde sa to zavádzalo.
V prímestských autobusoch v Trnavskom kraji od januára zdražejú jednorazové lístky. Zároveň župa zaviedla predplatné cestovné, aké funguje napríklad v bratislavskej integrovanej doprave.
https://e.dennikn.sk/minuta/3171739/
Reply on: Dispecer #4252:
V súťažných podkladoch je plán zonácie TTSK. Je to zvláštne, lebo za územie ich liniek po BSK preberajú zonáciu IDS BK, aj s číslami zón, ale tarifa nepredpokladá že by bola zjednotená s IDS BK (má to platiť len u vysúťaženého dopravcu a cenník je odlišný). To bude dosť bordel keď pod tým istým číslom zóny bude možné mať PCL dvoch systémov a podľa toho bude platiť u jedného, alebo druhého dopravcu.
Trnavský kraj vyhlásil verejnú súťaž na autobusového dopravcu na najbližších 10 rokov.
https://e.dennikn.sk/minuta/3059816/

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.