predsalen chce SADka robit MHD v Trnave aj buduci rok
ihá
"Na nové autobusové státia, vybudovanie prístreškov a inštaláciu informačných systémov pre autobusové zastávky vynaloží mesto v budúcom roku spolu 125-tisíc eur."
Zdroj: trnava-live.sk, článok o rozpočte mesta na 2013
wtf? Informačné systémy? Prístrešky?!
len ešte dotiahnut akceptáciu čipu DESfire EV1 ... lebo to je hanba
ihá
"Na nové autobusové státia, vybudovanie prístreškov a inštaláciu informačných systémov pre autobusové zastávky vynaloží mesto v budúcom roku spolu 125-tisíc eur."
Zdroj: trnava-live.sk, článok o rozpočte mesta na 2013
wtf? Informačné systémy? Prístrešky?!
len ešte dotiahnut akceptáciu čipu DESfire EV1 ... lebo to je hanba
eskalator
V hlbokej minulosti viď http://imhd.sk/tt/doc/sk/10029/Historia-MHD-v-Trnave.html
bola aj L18 s efektívne alternatívnou trasou,:
-RÁNO PREVOZ Z KOPÁNKY DO PRIEMYSELNEJ ZÓNY a zároveň z LINČIANSKEJ k STANICI, DO ŠKOL A DO MESTA .
Konkrétne RÁNO 3x z Kopánky cca o 5:30, 6:30 a 7:30 , Nám.SUT - Kukučínova-Špačinská (ČSZM) - Šrobárova-Hospodárska (SNP) - Dohnányho -Tamaškovičova-ČSAD-Priemyselná-Bulharská-Mikovíniho-sídl.Linčianska.
A naspäť šla po trase Sídl. Linčianska - Linčianska I. ( Internát TAZ ) - Zelenečská I. ( ZsVaK ) - Dohnányho - Hospodárska (SNP)- Zelený kríček - Špačinská (CSZM)- Kukučínova - Nám. SUT.
-POOBEDE PREVOZ Z MESTA, ZO ŠKOL, OD STANICE NA LINČIANSKU a Z PRIEMYSELNEJ ZÓNY DO MESTA a NA KOPÁNKU.
Poobede šla z Kopánky, nám. SUT cca 5x protismerne, t.j. Nám.SUT - Kukučínova-Špačinská-Šrobárova-Hospodárska-Dohnányho-Zelenečská (ZsVaK) -Linčianska I. ( Internát TAZ) - sídl. Linčianska - Mikovíniho-Bulharská-Priemyselná (ČSAD) s odchodmi 14:38, 15:38, 16:38 - Tamaškovičova- Dohnányho-Hospodárska-- Zelený kríček - Špačinská - Kukučínova - Nám. SUT.
Vysvetlivky pre mladších: PRIEMYSELNÁ ZÓNA BOLA /aj je/ v oblasti medzi Nitrianskou, Mikovíniho, Bulharskou a Vlárskou ulicou. Podstatné podniky boli : ČSAD, Šmeral, Družba, Agrostav, Rozvoj, Tatrachema, Spoje. Niekde je v zátvorke dobové pomenovanie.
Bývalá "socialistická" L18 ma napadla v súvislosti s "unikátnou" L12 od 9.12.2012.
Posledný spoj L18 zo sídliska Linčianska odchádzal o 17:55 a mal upravenú trasu pre obsluhu Coburgovej (Barčovského-hodiny=TAZ I.) takto: Sídl. Linčianska - Linčianska I. ( Internát TAZ ) - Zelenečská I. ( ZsVaK ) - ul.9.mája - Bratislavská/Coburgova (Barčovského-hodiny=TAZ I.) - Stromová - Hospodárska (SNP)- Zelený kríček - Špačinská (CSZM)- Kukučínova - Nám. SUT.
Spoj L18 nahradzoval spoj vtedajšej L7 vzhľadom na minimálny počet nastupujúcich cestujúcich zo zastávok Coburgova a Stromová.
Zodpovední za MAD Trnava by sa mohli inšpirovať odskúšanou minulosťou a medzi Linčianskou a Zeleným kríčkom použiť spomínanú trasu L18 pre terajšiu novú L12, teda :
Sídl. Linčianska - Linčianska I. - Zelenečská I. - ul.9.mája - Bratislavská/Coburgova - Stromová - žel.stanica - Hospodárska - Zelený kríčok - a na Kamenný mlyn.
Ďaľšie historické zaujímavosti pozri aj na : http://imhd.sk/tt/doc/sk/11511/Historia-Vznik-a-zanik-dopravneho-podniku-v-Trnave.html