Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: chubby #3248:
Nasiel som si co si myslel. Problemovy bol v poslednych rokoch len ranny ziacky spoj z Modranky, kde po navrate z Prerova jazdil aj klbak. Potom bola pridana posila a bolo to v pohode. Teraz ide zase "skolska linka". Klbaky v TT su minulost a v tomto systeme by si tazko nasli plnohodmotne vyuzitie. A nemyslim si ze ubytok cestujucich sposobili male autobusy, ale skor nepripravena optimalizacia, ktora sa teraz castymi velkymi zmenami optimalizuje.
Reply on: chubby #3247:
tie odkazy nefunguju, ukazuje to uplne ine fotky, takze sorry...
Reply on: ferinko #3246:
Ako napisal pan Koco, prestup do 50min je sci-fi. A este ak mas prestupovat z L14, ktora ide raz za hodinu.

Ferinko, cipovu kartu si nekupim. Normalne je prestupovat aj bez karty, len v TT to nepochopily.

Ty si asi este z Modranky nesiel, takze takto vyzeral nastup cestujucich o 7:45
http://imhd.sk/tt/galeria-media/Vyhladavanie.html?&ghg=&ghv=6621#26861-TT-906DC-linka-13-Modranka

Takto vyzeral klbak, ktory isiel z Modranky
http://imhd.sk/tt/galeria-media/Vyhladavanie.html?&ghg=&ghv=6552#29894-TT-837CB-linka-4-Bulharska-ul-zastavka-Bulharska-potraviny

Samozrejme teraz by ich uz nebolo treba. Vela ludi si uz naslo iny sposob dopravy a do MHD sa uz nevratia. Je len logicke, ze ked sa zmensili autobusi, znizil sa aj pocet cestujucich. Popularne su teraz v Modranke taxiky. 2-3 ludia sa dohodnu a zaplatia si jeden taxik.
Reply on: koco #3245:
A tak zas napr.na Linciansku sa da prestupit na Dohnanyho - linka 5. Len sa treba pohrabat v CP... S Prednadrazim je to horsie.
Reply on: ferinko #3244:
prestup do 50 min? 😃 blázniš? 😃 čo sme v bratislave že chodia každých 8 minut jak električky? 😃 nemáš šancu cez sedlo a vôbec nie cez vikend 😃
Reply on: chubby #3243:
Chybaju ti klbaky na linke 14? A naco by tam boli? Najvytazenejsia je teraz linka 3. Keby si si kupil cipovu kartu nemusis platit 70 centov a mozes ist na tie spominane sidliska na prestup...zadarmo.
Reply on: linka 9 #3241:
S tymi trasami je to na dlhu diskusiu. Niekomu vyhovuju, inemu nie. Samozrejme ta prva varianta optimalizacie bola katastrofa. Teraz je to lepsie. Bolo by dobre ak by ta linka 31 zostala aspon cez vikend.

Ja som z Modranky a ta 14-ka je celkom ok. Akurat chybaju tie klbove autobusi.

Casto som chodil z Modranky na Vodaren a na Linciansku, lebo som tam mal pribuznych. Vzdy som isiel len na dohnaniho, alebo Zeleny kricok a odtial peso (cipovu kartu nemam a ani si nekupim). Peso je to 15-20 minut, zdalo sa mi zbytocne platit a to bolo pred zvysenim cestovneho.

Chodil som aj kamaratovi na Prednadrazie, vzdy som isiel peso z Hospodarskej.

Takze podla mna to cestovne robi vela na poklese cestujucich. 70centov je 21SK a to je vela za 2-3 zastavky
Uz sa to tu niekto pytal. Su zname nejake vysledky uspesnosti optimalizacie? Vytazenost liniek? Narast cestujucich? Ktora linka prepravuje najviac cestujucich? Ktora linka sa neujala? ap.
Reply on: chubby #3240:
Dovolím si s tebou nesúhlasíť.
Zvýšenie cestovného sa určite malou mierou (cca 5- 7% ) prejavilo na poklese cestujúcich, ale pokles viac ako 10tis.ľudí, to je optimalizáciou.
Predchádzajúce zdraženie sa prejavilo 5-7% poklesom.

Nevhodné trasovanie niektorých liniek, k tomu nevhodný cestovný poriadok.
Keď sa ľudia nevedeli dostať do / z práce alebo prišli neskoro, nestíhali vlaky, prestupovať ....atd sa podpísalo pod taký výrazný pokles.
Poznám veľa ľudí, kt. pravidelne cestovali MHD a kvôli vyššie uvedenému, chodia autami, bicyklami, pešo, taxíkmi... atd.

Anketa ( aj keď je to malá vzorka ) tiež o niečom svedčí, viac ako 75% nespokojných.

Napr. : Vyskúšaj sa postaviť v nedeľu medzi 18-19h. na Žel.st. a Autobus.st. a zistíš, že vyše 200-300 študentov veľkými kuframi a taškami idú peši na Prednádražie, Linčiansku, Kopánku, Družbu.
To,že taxikári miestami nestíhajú ani nehovorím.Takto by som mohol pokračovaťďalej.

Našťastie sa to stále opravuje, opravuje,opravuje,opravuje.
Reply on: linka 9 #3239:
To nieje chybou optimalizacie. Ludia si na nove linky a trasy navyknu. Problem je v tom, ze zo spustenim optimalizacie, bolo bezdovodne zvysene aj cestovne.

Pekne ste to possrr.al pan Butko. A tak sme sa tesili na splnenie vasich slubov.... ?
Reply on: tobott23 #3238:
Neviem, ale podľa poklesu cestujúcich po spustení optimalizácie o vyše 10 tis. ( 20%) to niekam smeruje.
Reply on: linka 9 #3237:
Počkaj...Toto mi musíš vysvetliť. To tu chcú zrušiť mestskú? Ako to je? ? ? ?
Reply on: koco #3236:
Podľa starostu prímestské linky im bohato stačia a 30tis.eur dajú na niečo iné.
Len či s tým súhlasia domáci.

L 2 som navrhol ako býv. L 9, ktorá zabezpečovala rýchle, priame spojenie ľudí z Linčianskej s Kopánkou a so 6-7 strategickými zastávkami.

Taktiež ľudia na Kopánke, Na Hlinách, Čsm-ke, študenti z Obch.akadémie, UCM ju požadujú.
Počet spojov klesol na zast. Kukučínová-OA zo 67 na 35 a na zast.Špačinská cesta z 87 na 64.
A pritom obidve zast. boli vyhodnotené ako 10. a 6. najvyťaženejšie.

Býv. 9 bola medzi 6 najvyťaženejšími linkami.
Nechápem prečo ju zrušili, keď všetky parametre mala dobré:
nástupy podľa dennej potreby- 4.najlepšie
počet osôb na spoj- 30,5 - 4.najlepšie
počet osôb na 1 km 4,76 - 4.najlepšie
atď...

Reply on: linka 9 #3235:
takže hovoríš že hrnciarovci na to séru ? 😃 no neviem ja by som vyskúšal niečo s lincianskou lebo tá je po optimalizacii v zadku 🙂 bolo by ok niečo ako stará deviatka 🙂
Reply on: Agent007 #3233:
Vyzerá to tak, že L 12 do Hrnčiaroviec k 9.12. končí. Takže je tu priestor na novú linku, môžete dávať návrhy.
Môj návrh je:
L 12 nahradí L 2 a bude premávať ako býv. L 12 :
Linčianska-Mikovíniho-Bulharská-Dohnányho-Hospodárska I.,II.-Zel.Kríčok- (T.Vansovej-Š.Moyzesa-
Orešianska-Modranská ) a späť.

L 2
(Strojárenská)-Linčianska-Linčianska I.-Zelenečská-Dohnányho-Žel.st.-Hospodárska I.,II.-Zel.Kríčok-Špačinska cesta- Špačínska,Obch.akadémia.- Kopánka a späť.

L1
Strojárenská-Bratislavská-Gorkého- Bratislavská,Coburgová-Stromová-Žel.st.- Hospodárska I.,II.- Špačinska cesta- Kukučínová OA- Kukučínová- J.Hlubíka- Kopánka a späť.
( vybudovať na spiatočnej trase novú zast. medzi zast. Bratislavská,Coburgová a Bratislavská, pri pneuservise Mikona, ako párovú zast. k zast. Gorkého).
Dôvod:
Ľudia,ktorí pracujú na Coburgovej alebo študenti študujúci na ZOŠ-strojárskej si skrátia cestu a vyhnú sa neprispôsobivým "občanom" vzhľadom na časté konflikty.

L11
(Veľký Dvor-Letisko)- Kopánka-J.Hlubíka-Kukučínová-Kukučínová,OA-Špačínska cesta-Hlboká-Kollárová-Žel.st.
jaka dobra kúpa by to bola ! 😃 uz len trochu poumyvat dlazku 😃 a mozeme mat v TT kĺbáky 😃 maju tam cely vozovy park 😃

http://www.autobazar.eu/sk/mercedes-benz-o-405-gn-id3577858.html
nedate nejaku zmenu cestovneho poriadku alebo aspon trasovania liniek? uz davno nic nebolo, dosla DICakom inspiracia? ?
Reply on: koco #3231:
presne tak! súhlasím do poslednej bodky 😉 Linčianska je teraz braná iba ako nejaká dedina 30 km od Trnavy, kde ani autobus nemusí chodiť. A nielen Linčianska, ale viaceré sídliská... Ale čítal som, že SADka má k dispozícii len cca 40 autobusov, tak spoje nestíhajú. A kúpiť nové autobusy rozhodne neplánajú, pretože by im potom menej zostalo na výplatu... 😛 hold, je to len o peniazoch...
Reply on: lukas22 #3230:
no hej, len by bolo treba zhustiť intervaly ... po optimalizácií je to s linčianskou celkom na pizzu ? ... len hovorím oni chcú znížiť náklady zmenšiením počtu vzkm, ale keby vyskúšali žeby chodli nosné linky každých 15 min celý deň, a doplnkové dajme tomu každých 20 - 30 min, a dali to ľuďom na vedomie, možno by zistili, že by potrebovali aj tie klbáky . . .
lebo ľudia majú v hlave zakódované, že bus chodí každú hodinu => keby som ho nestihol musím čakať dalsiu hodinu, tak pre istotu idem taxíkom / peši / autom... Tam len treba vytvoriť lepšie podmienky pre všetkých uponáhlaných ľudí, mladé zlatokopky a podobne a presedlať ich na busy.... hovorím, keby sa aspoň 80% ľudí čo vystúpi z vlaku zviezlo busom (väčšinou študenti a pracujúci bez nároku na zľavu) bola by zo SADky zlatá baňa => lenže oni sa týmtito 1 - 2 hodinovými intervalmi skôr orientujú na spomalených dôchodcov, ktorí cestujú za 7 centov a potom čuduj sa svete, že SADka krachuje . . .
Reply on: koco #3228:
pred chvíľou som ňou išiel a bola plná dôchodcov, ktorí si ju pochvalovali. takisto aj ja. takže sa ujala a mohla by chodiť pravidelne každý deň, pretože je to veľmi užitočný spoj 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.