Reply on: linka 9 #3235:
takže hovoríš že hrnciarovci na to séru ?
no neviem ja by som vyskúšal niečo s lincianskou lebo tá je po optimalizacii v zadku
bolo by ok niečo ako stará deviatka
no neviem ja by som vyskúšal niečo s lincianskou lebo tá je po optimalizacii v zadku
bolo by ok niečo ako stará deviatka
uz len trochu poumyvat dlazku
a mozeme mat v TT kĺbáky
maju tam cely vozovy park 
Linčianska je teraz braná iba ako nejaká dedina 30 km od Trnavy, kde ani autobus nemusí chodiť. A nielen Linčianska, ale viaceré sídliská... Ale čítal som, že SADka má k dispozícii len cca 40 autobusov, tak spoje nestíhajú. A kúpiť nové autobusy rozhodne neplánajú, pretože by im potom menej zostalo na výplatu...
hold, je to len o peniazoch...
... len čím ďalej tým viac ma začína znervoznovat ten hlas tej panej čo to nahovorila (inak mám pocit že to je slečna Lenka z referatu dopravy) - zaťahuje jak keby ju ťahali za pravý..... Nemohli si priplatiť pár eur navyše a dať to nahovoriť nejakému hercovi, čo vie ovládať svoj hlas?!
koco
kazdý deň cestujem vlakom - a myslím si že keby sa aspon 80% ľudi co vystupuje z vlakov previezlo domov busmi - bola by zo sadky zlatá baňa - veď to sú stovky (možno aj tisíce) ľúdí denne - a práve ako si všímam odvtedy čo jednotka nepremáva na žel. stanicu - ide smerom kopánka v buse max. 5 ľudí - to je smutné
lenže realita je taká, že vystúpi z rýchliku 200 ľudí a na zastávke SAD čaká možno 6 - 12 ľudí (ako kedy) - to hovorí o kvalite - veď ktorý de*il okrem mňa by čakal na bus 30 minút - by the way - stanica po zotmení tiež nie je najbezpečnejšie miesto na svete - možno preto nás tam zostane 6 - 12 ...
Možno raz .... je to hudba budúcnosti - sa dočká Trnavská Sadka nejakého toho kĺbaku = hovorím tá trojka po nájazde jedovatých dôchodcov niekedy vypadá ako bratislavská 93
?
Treba trnavákov z áut naučiť na busy - lenže, na to treba trefnejšie linky, na to treba hustejšie intervaly na linkách => na to treba PENIAZE - koniec sna o kĺbakoch ? ?