Peniaze na optimalizáciu mali byť z európskeho fondu na rozvoj dopravy. Podľa slov okoloidúcich občanov Trnavy. Podľa druhých občanov, je toto školenie v rámci CO ako vymyslený výbuch atómovej elektrárne Bohunice a určití okruh ľudí pozoruje fyzický a psychologický účinok zmeny dopravy na obyvateľov Trnavy. A k Vianociam od Ježíška dostanete opäť späť linky ako pred cvičením CO. Toto nie je odo mňa, ale od obyvateľov Trnavy a obcí čo sa ich to týka a v čo dúfajú.
ale nvadííííííííí
daro22
1 ide z hospodarskej 17 39(18,19 atd), 4 ide z kolarovej 17 49(atd) 3 ide z kollarovej 17 41(atd)
Cize vsetky 3 spoje idu na jeden smer v rozmedzi 10 minut.... Ako vysvetlite mi akym sposobom takto chodiaca mestka hromadna doprava moze na jednej generovat zisk a zaroven byt prinosna pre obcanov? Keby jeden chodi 05 druhy 25 a treti 45 dalo by sa to realne a rozumne pokryt bez toho aby spoj vypadaval. Takto chodi jeden autobus prakticky prazdny a vela ludi radsej pesi. Zmente to! Tento krat s rozumom..
S pozdravom nastvany cestujuci!