Peniaze na optimalizáciu mali byť z európskeho fondu na rozvoj dopravy. Podľa slov okoloidúcich občanov Trnavy. Podľa druhých občanov, je toto školenie v rámci CO ako vymyslený výbuch atómovej elektrárne Bohunice a určití okruh ľudí pozoruje fyzický a psychologický účinok zmeny dopravy na obyvateľov Trnavy. A k Vianociam od Ježíška dostanete opäť späť linky ako pred cvičením CO. Toto nie je odo mňa, ale od obyvateľov Trnavy a obcí čo sa ich to týka a v čo dúfajú.
ale nvadííííííííí
mars580
ad) jfk1: dakujem za ospravedlnenie za buduce meskanie, ale toto nie je spravna cesta riesenia problemu. Vy (vodici) ste v tom nevinne ako aj cestujuci, vsetci su rukojmenici v rukach spracovatela a mesta, ktore to odsuhlasilo. Ale pripomienky budu pocuvat vodici a nadavat cestujuci.
Nepracujem v sluzbach ale vo vyrobe, ak sa vyskytne problem tak sa riesi, prijmu sa opatrenia na zamedzenie opakovania problemu. A meskanie je problem, lebo je opakujuce sa. Tak niekde sa stala chyba. A zodpovedni to maju riesit. Niekto za to berie peniaze.
Mozno je riesenim vacsi pobyt na spomenutej zastavke, mozno neprehladnutelne oznacenie systemu nastupovania (ak jed viem, ze nejaky oznam na busoch je), mozno nechat CP tak ako je a k spojom, ktore meskaju dat hviezdicku, ze "meska v priemere 10 min ? ), ale to posledne snad nebude inspiraciou ... Ale toto vodici asi nevyriesia.
A meskanie do Modranky sa prenasa aj z Modranky. A z Modranky mnohokrat je treba ist na vlak a ked meska bus, tak vlak je prec... ?
Napr. vlaky maju jazdny cas pocas celeho dna rovnaky, o co sa snazili aj v TT, ale kolajnice nie su cesta a je to ine.
Ale tu som zistil, ze bus ma rovnaky cas medzi jednotlivymi zastavkami, ci je rano, obed, spicka, piatok a ci nedela... No comment.
Mozno pomoze oficialna staznost na SAD, nech si to overia, a nech to vyriesia.