Peniaze na optimalizáciu mali byť z európskeho fondu na rozvoj dopravy. Podľa slov okoloidúcich občanov Trnavy. Podľa druhých občanov, je toto školenie v rámci CO ako vymyslený výbuch atómovej elektrárne Bohunice a určití okruh ľudí pozoruje fyzický a psychologický účinok zmeny dopravy na obyvateľov Trnavy. A k Vianociam od Ježíška dostanete opäť späť linky ako pred cvičením CO. Toto nie je odo mňa, ale od obyvateľov Trnavy a obcí čo sa ich to týka a v čo dúfajú.
ale nvadííííííííí
chubby
Chcel by som vsak podotknut aku uzasnu investiciu spravilo mesto, ked vybudovalo obojsmernu zastavku Sladovnicka. Denne chodim okolo nej. Tato zastavka je stale prazdna, nanajvys je tam 1 clovek (slovom "jeden"). Pre ten jeden autobus za hodinu, ktory tam stoji, mohla byt zastavka len namalovana priamo v jazdnom pruhu.
Peniaze sa mohli vyuzit radsej na zastavku Šrobarova, ktora je prestupnym uzlom, alebo vybudovat zastavku obojsmernu na Rybnikovej.
Hodila by sa aj zastavka na Hlbokej smer Zel. Kricok pre linku 13 a 15.
Tiez by som navrhol zastavku T.Vansovej cintorin zrusit a presunut ju na parkovisko hned za krizovatku na Hospodarskej, kde stoji aj primestka doprava. Vznikol by tu prestupny uzol medzi primeskou dopravou a MHD, ale aj medzi linkami MHD (1,2,6,13,...)