Reply on: Udiak #3043:
Dovolím si tvrdiť, že v tomto by s Vami absolútna väčšina súhlasila. Každé krajské (a aj tie väčšie okresné mestá čo ste sem dávali) majú nejakú priemyselnú zónu, resp. pozostatok po bývalom veľkom podniku ťažkého či ľahkého priemyslu a v tom areáli dnes je viacero firiem a prevádzok kde sa striedajú smeny o 6/14/22. A požiadavka koľko pred a koľko po tom tam musí prísť/odísť ich spoj MHD by v prípade nosnej linky MHD mohla narobiť zle, hlavne pre interval (skúsenosti z iných miest), kdežto tá ich osobitná robotnícka sa môže prispôsobiť odchodom.
linka 9
Byť v práci od 5.25h do 23.15h ( 17h 50 min.), mať zaplatených 10.08h a prestoje viac ako 5-7h na Strojárenskej, kde sa nemáte ani kde vysr... tak to naštve.A to nie je zima.
Problém je, v tom že:
a. CP ste vypracovali VY
b. dopravca mal zabezpečiť podmienky pre šoférov alebo nemal súhlasiť s umiestnením
c. mesto malo vytvoriť bezpečné, slušné podmienky pre cestujúcich alebo nemalo súhlasiť
1. VYUŽITEĽNOSŤ - predtým- nástup cca 234 cest.- 50 sp. = 4.68 cest./ 1sp.
- teraz - ? (" cca 234 cest. ")- 110 sp.= ? ( 2,13 cest./ 1 sp. )
Nemám inf.,že by sa dramaticky zvýšil počet cestujúcich.
2. PRESTÁVKY - predtým - dlhšie prestávky mali 2x za deň medzi 13.40h - 14.20h a 21.40h -22.25h
- teraz - viď CP
Naozaj je zastávka Strojárenská dostatočne vyťažená ? ( aj cez víkend )?
Nebolo by lepšie keby počas sedla a cez víkend linky ( 1,2,5 ) končili na Linčianskej, (prípadne Nerudovej ) ?