To máte ako linku č 6, ktorá ide zo Sibírskej cez Prednádražie na Sibírsku. Taktiež meškanie. Najkrajšie na tom je, že je vymyslená nová / Nová / zástavka na ulici Študentskej - Orion, ktorá je 27, 421 metrov pred svetelnou križovatkou. Ak dávate zo zástavky znamenie o zmene smeru jazdy, t. j. vychádzanie zo zástavky, tak môžete dúfať, že vám niekto toto umožní. Na ceste ale nesmie byť EČ: SE, PN, PK, BA, BL, alebo niektoré trnavské taxíky. Kto neverí, nech sa páči, ktorýkoľvek pracovný deň mimo sedla, nech si to natočí na kameru.
Udiak
Nosné linky spájajú najväčšie zdroje a ciele denných ciest v pracovných dňoch. Spravidla sú to spojenia medzi sídliskami, s rešpektovaním rozloženia pracovných príležitostí. Treba dbať na trasy najzaťaženejších liniek.
Doplnkové linky spájajú menej významné zdroje a ciele ciest. Majú úlohu doviezť abonentov na sieť s nosnými linkami. Predpoklad sa prestupmi na nosné linky.
Podiel záťaže na nosných a doplnkových linkch je cca 70-80% voči 20-30%. Od toho sa odvíjajú intervaly. Ak sa zvyšuje podiel v prospech nosných liniek, spravidla sa zmení interval. Napríjlad z 20 na 15 minút v špičkách atď.
zizu a ivanaz
Od 26.9. sa mení trasa linky 2:
Linčianska – Mikovíniho - Bulharská – Tamaškovičova – Dohnányho – Hospodárska – Zelený kríčok
beka33
Školské linky 21-23 sa od 26.9. posunú o 10 minút skôr. Budú aj drobné úpravy na L16. Zmenia sa aj niektoré trasy. Pridanie druhých spojov popoludní pripadá do úvahy až po vyhodnotení stavu za september.
jfk1
...