Spracovatelia tu v dvoch príspevkoch čiastočne priblížili postup ich práce. Citujem z #2959: " Výsledkom je návrh nového systému, to jest počtu liniek, ich hierarchia, trás liniek, počtov spojov podľa režimov."
Bolo by možné bližšie vysvetliť postup zadefinovania NOSNÝCH a DOPLNKOVÝCH LINIEK ?
Aké percento cestujúcich v novonavrhnutom systéme by mali prepravovať NOSNÉ LINKY ?
Velice sa pridali linky na zastávku Vozovka,čo je dobré lebo ráno ste to upravili..ale idú tam štyri autobusy a ani jeden po 14:00 hodine nejde smer stanica alebo proste do centra ? ...nechápem tomuto naozaj..viete kolko žiakov odtial musí chodiť peši na stanicu ? Ja osobne chodím na školu kde sa táto zastávka nachádza..Nemám slov k tomuto ? ? .
Prosím vás, prečo ste zrušili JEDINY spoj pre študentov Pedagogickej fakulty, ktorý išiel cez Dohnányho ulicu??? Veľakrát stíhame vlaky len tak-tak, veľakrát jediná a posledná možnosť bol autobus, pri ktorom sme sa modlili, aby nemeškal a vy ho zrušíte? Nemám pocit, že by bola táto linka nevyužívaná. Vždy bol autobus plný, keď som s ním išla.
Asi bude premávať. Ale toto zoberte s rezervou. Na linke č. 11 musíme sa rozbiehať na rýchlostnom stupni č. 1, nakoľko rýchlostný stupeň č. 2 by nerozbehol autobus. Preťaženosť autobusu.
Na stránke www.sadtrnava.sk je zmena CP linky 11 od zajtra ( 10. 9. ) Bude premávať na novej trase Zelený Kríčok - Veľký Dvor . Ostatné linky a trasy bez zmeny !
Pre Paľo 812. Môžte ísť aj strednými dverami, ak podržíte kartu dlhšie na strojčeku, tak Vám nahodí v hornej časti cenu zakúpeného lístku a pod tým máte údaj: zostatok na karte v €. To pri držaní karty je tam stále, ak kartu odtiahnete, tak tieto údaje zmiznú. Treba vyskúšať - FUNGUJE TO.
,,Chudáčik Vás opäť pozýva na linky na ktorých sa chudáčik vozí. Ochránim Vás pred chudáčikmi trnavčanmi, lebo neprezradím kto ste. Cestovné opäť hradím. Ak máte záujem v ilegalite sa dozvedieť od cestujúcich Trnavy čo si o Vás myslia, tak nech sa páči. Iste túto stránku čítajú aj ľudia zo SAD Trnavy, tak Vás všetkých pozývam, lístky platím, aby bola vyššia tržba.
Samozrejme, k tomu meškaniu - z toho neobviňujem ani vodičov ani SAD, autobusy nemáme lietajúce, ktoré by stíhali tie skrátené časy medzi zastávkami. Je to pekné spustiť cez prázdniny, kde nebola až taká premávka - ako býva počas školského roka a hlavne ráno.
Myslím že je zbytočné sa zaoberať Udiakom... Od začiatku je vidno čo to je za exota, ktorý hrá sa na dopravného inžiniera (ktorým zrejme ani nie je) len sa o to "zaujíma". Nepáči sa mu, keď niekto povie že je to projekt od stola, pretože oni majú údaje z palubných počítačov a v praxi nevidel ani autobus (maximálne v diaľke 2 kilometre - asi aj to je moc).
Ako som spomenul nedávno, realita je niečo iné ako jeho virtuálny svet v ktorom žije.
Hold, niekomu stačí mať údaje z palubákov aby dokázal urobiť zázrak ako je táto optimalizácia. Prístup mesta je podobný, totálna ignorácia - avšak vieme ako to je dnes, že majstri svetla sa dostanú k takým projektom známosťami a schrabnú veľké peniaze v podstate za nič.
Cestujem často a sledujem túto MHD -> autobusy stále meškajú alebo ako vždy idú tri a z toho idú dva prázdne... Alebo super preplnené linky 2,11,15; to sú tak „vyťažené linky", že autobus praská vo švíkoch. Avšak, nechodia tam dvaja ani traja a ani ôsmi ľudkovia ale nula ľudkov ? Tým sa moc ušetrí však?
Vidieť, ako sú ľudia nespokojní, hneď sa ide pán dokonalý Dúbravický ohradiť písaním emailov typu „ako si môžete dovoliť uraziť našu optimalizáciu..." príklad Trnavského hlasu alebo MTT. Typická reakcia človeka, ktorý neznesie kritiku na jeho dokonalú „prácu". V Banskej Bystrici mu jeho dokonalý projekt neprešiel a tu bol rád, že ho niekto dosadil aby niečo zarobil...
Ohľadne výsledkov „nárastu cestujúcej verejnosti" po spustení deoptimalizácie sa mlčí. A hlavne že ako sa hovorilo aj od Udiaka aj od pani Balažovičovej (hovorené v správach MTT) o výsledkoch že očakávajú nárast...
Či radšej sa s tými výsledkami nechválime?
A moja manželka je krsniatko nár. umelca Gejzu Dusíka / dúfam, že mu socialistický titul nechcete odobrať /, na ulicu ktorej chodí autobus. Ešte raz sa do nej alebo do mňa obujete srandisticky, tak to poriešime inde. Vážte si ľudí, budú si vážiť aj Vás. Všimnite si, že som opäť vykal a nikoho neurazil. Ale to čo som čítal, bolo dúfam naposledy. Aj keď som teraz vodič autobusu, tak určite som vykonal pre túto aj predošlú spoločnosť viac ako ....
Vy si tam teraz zostaňte, ja som teraz tam kde som, keď sa zmenila p......a, tak som rád, že som tu a štatisticky, koľko je na mňa ľudí n.......ch a koľko na Vás? Stále slušne vykám, nakoľko aj po tej vymyslenej škole- pomocnej som inteligent.
Moju ženu neberte do svojich úst. Lebo si to s Vami vybavím na iných miestach. Za porozumenie ďakujem. Berte si len sústo ktoré zvládnete. Vidíte,slušne vykám a nikomu sa nevyhrážam.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
5ulo