Pridat tri prispevky uz vies, gratulujem. V dalsej etape pripravy na povolanie odporucam naucit sa veci vnimat v suvislostiach, napr. ze mensi pocet liniek nemusi nevyhnutne znamenat mensi pocet spojov.
Na sídlisko linčianska išlo doteraz 5 autobusov. Po tejto zmene ked tam bude chodit len jeden autobus č. 4 z Družby a č. 5 z Hospodárskej ulice, tak budem asi chodit peši. Tak isto sa velmi tažko dostanem Linčianskej na Zelený kríček. Táto zmena nie je dobrá. Na hospodársku budem cestovat zo školským autobusom č. 22, len teraz neviem či potom dostanem pokutu.
malo to byt od zeleznicnej stanice po štadion a potom sa to malo predlzit cez cele mesto, ale ako teraz kukam tie inffo o city arene tak na grafikach uz neni ani to nastupiste zevraj uz znizuju aj kapacitu stadiona takze to uz neni asi ani aktualne, ale bola by to dobra atrakcia
Čital som tie plany, ze v TT ma jazdit nadzemna zeleznica zo stanice cez Družbu volakde po TESCO. Ked vidim tu optimalizaciu, myslim si, ze ta nadzemka moze byt nakonec lavka pre pesich....
Nuz jedine com Modrančanom ostava ak chceme stihnut načas do prace je pešo, pešo, pešo, bicykel, bicykel, bicykel.... A netreba ani p..čovu kartu a dam si interval aky chcem. Pozdravujem uctivo pana Butka
No na SADkovskú stránku už zavesili informácie o optimalizácií ... a asi na rýchlo viď:" NOVE CP od 1.8." (dĺžne netreba na oficialnej webstránke inštitúcie) SAD-o-MASO
dobry zart ta optinmalizacia...ked si chcem ist dat (ako obyvatel modranky) cez vikend nejake to pivo do mesta, budem mat na vyber iba dve moznosti: bud to potiahnem max. do deviatej alebo pojdem domov taxikom, trochu ina dilema (zatial z dlhodobeho hladiska nevyriesitelna) ma caka, ked budem chciet ist na 7:30 do skoly do ba....pesi, taxikom alebo autom (ktore nemam) na zel. stanicu, inak to bohuzial nepojde ?
Mne tiež žiaden prestup nevychádza... ? Prestupový bus mi odíde 2 min pred príchodom... ?
Tiež by som bola za vytvorenie zastávky na Sladovníckej (hneď za mostom pri pumpe Shell). Dalo by sa konečne využiť prázdne parkovisko ? . Stačila by "zastávka na znamenie" ?
Tak musím revidovať toto moje vyhlásenie. Po zhliadnutí cestovných poriadkov a (ne)prekladov medzi linkami môžem len skonštatovať, že MHD v TT je nepoužiteľná (dokonca mám pocit že ešte nepoužiteľnejšia ako dnes) a optimalizácia jej nijako nepomohla. Tie nepreklady radšej ani nebudem bližšie komentovať.... ?
Plánovali to ľudia, čo majú dopravné inžinierstvo - tak žiadne námietky, oni vedia ako je to najlepšie, my čo ho nemáme, to vôbec nevieme a vieme len komentovať... ako tu bolo povedané
No keď tam čítam diskusie po sociálnych sieťach alebo pod článkami, názory tých ľudí, tak nevyzerajú spokojne a myslím že mestu aj SAD padne trošku ten "plánovaný" obrat z áut do autobusov, ale čo, taxikári budú mať aspoň vyššie obraty a možno sa tu zjavia ako blesk z číreho neba aj maršutky, podobne ako v Martine alebo nakoniec pribudne cyklistov ?
Dnes som síce nechcene ale predsa počul v autobuse rozhovor pracovníkov jednej z fabrík na Strojárenskej, ktorí boli veľmi "šťastní", že ranný spoj, ktorým budú po novom chodiť do práce (z nejakej prestupnej zastávky) príde na Strojárenskú 5:50. Budú mať teda 10 minút na presun do závodu. Z ich rečí bolo zrejmé, že ledva prídu na vrátnicu, nie to ešte na oddelenie ich práce! A to presne o 6:00 majú byť v pracovnej výstroji na pracovisku vo fabrike a začína sa im pracovná doba...Citujem ich: "Tie poriadky robil nejaký debil, ktorý v živote asi nechodil do práce!" Ešte raz podotýkam, citoval som ICH, nemám to zo svojej hlavy...Plánujú spisovať petíciu, len či im to pomôže....
auto