Odkial mas to info, ze 3 vozy rano odmietli nastartovat? Rano nebol na dvore SAD ziadny Citelis, vsetky jazdili po meste a stali len zalozne SORky. Info typu "jedna babka povedala?" ?
No ja mám pocit že to bola 12ka...ale nie som si istý moc...a foto nemám kedze bola uz tma a s kvalitou foťáku z mojho mobilu by bolo vidieť veľké....vieščo... ? ...aletak ako sa povie ludovo.."Vpáli ho tam na tu trávu parádne"... ? mozem jedine dat presny popis jak išiel...lebo z mojho písania to nebolo očividné...
nevieš či to bol 12M alebo 10,5?? Tak to pekne začínajú hned v prvý deň ? najskôr to čo som ja písal tie problémy a ešte aj jeden prdkáč rozbitý.... Foto nemáš?
S tými črepmi sú problémy odzačiatku, stále, a všade! A mne osobne by ho ľúto nebolo A čo je ešte dosť komické na týchto črepoch, tie miniatúrne displeje vo veľkom výreze, alebo "mieste" pre EMtest. ?
Dnes (predchviločkou) som sa viezol na L2 na novom Citelise...celá cesta v pohodičke, vystupil som na Kopanke pri kostole a ako tak idem po chodniku, vodič sa pohol smerom na Špačinskú a vzápätí rana--> si odrazil spätné na stĺpe pri chodníku (skoro vybehol na chodnik kde išli 2 dievčatá) ale išiel dalej...pozrel som na vodiča a ten niečo s rukou akoby hladal alebo nastavoval alebo čo robil pod palubnou doskou pri volante...mal takú zvláštnu polohu...a ako prišiel k miernej zákrute doprava (pár metrov pred Špačinskou) tak nebočil ale išiel stále rovno až vbehol na trávu a rovno medzi stromy a popíjajúcich bezdomovcov na námestí SUT...bezdomovci stačili odskočiť, no autobus zastal az po pár metroch jazdy cez trávnatý a stromový porast asi v polovici tejto plochy. Čelné sklo nedopadlo dobre kedže "zobral" 1 strom a pár ich "načal". Neviem čo sa stalo ale vyzeralo to akoby sa mu zablokovalo riadenie alebo mu prišlo náhle nevoľno alebo čo...jednoducho, ako si odrazil to spätné, vodič sedel tak, že niečo nadstavoval alebo hladal pod palubnou doskou alebo mu prišlo zle...to je moja verzia....ale bolo to dosť divné, mal som to ako na podnose tu nehodu...ale vodič bol najviac zničený z toho, že to je nový autobus a nabúral ho (sám také dačo povedal)...ale našťastie sa to nestalo s ľuďmi...bol prázdny...našťastie...a čo sa týka hlásenia zastávok, áno hlási to zastávky.
V tých nových plynových Citelisoch je počut dosť potichu hlásenie zastávok , mohlo by to byť hlasnejšie a aj zároveň by to mohli dať do autobusov SOR .
No, podľa vyjadrení vodičov po prvom dni to z Citelismi ešte môže byť veselé ? Ráno vraj 3 odmietli naštartovať, a na TT-146EK nejdú otvoriť úplne zadné dvere a nefunguje svetelná tabuľa ? No a údajne sa už aj zopár ľudí sťažovalo na tie tyče čo su hned pri nastupných dverách , dosť zavadzajú ale SADka s tým nemôže nič spraviť lebo 5 rokov sa nesmie v autobuse nič meniť ?
14.4.2011 o 11:00 pozývame občanov na Trojičné námestie v Trnave, kde sa uskutoční prezentácia nových ekologických autobusov Irisbus Citelis CNG pre MHD Trnava. Po prezentácii na námestí začne ulicami mesta premávať 19 nových nízkopodlažných autobusov s pohonom na stlačený zemný plyn.
zachovať sa NEDÁ z radu B700 v tomto prípade nič, .... rozlúčka ano, zaslužili by si, ale neboli na to odchovane potrebné autobusy, v tomto prípade je lepšie že není.
S týmto musím jednoznačne súhlasiť... Ja som to myslel tak, že žiadna rozlúčka, ani ponúknutie na predaj (aj keď kto by to kúpil, jedine ak tí čo chcú historičák, zachovať 700), len to bez srdca a úcty z hodiny na hodinu hodiť do starého železa... To si kvalitný autobus, ktorý spoľahlivo slúžil skoro dva desaťročia, a slúžil by i ďalej, nezaslúži... Zaslúžili by si aspoň nejakú veľkolepú rozlúčku, ale kdeže to môžeme čakať u tých "rozumných" hláv na SAD TT... Ale hlavne že tie nové "zázraky" sa vítať môžu... A tých 95x 96x je naozaj veľká škoda. Však Ečková rada sa vyrábala dva roky v čase, keď bola výroba 900viek úplne zastavená (2006). A pritom to boli dosť spoľahlivé, praktické vozy, nenáročné na údržbu, a vyhovujúce dnešnej dobe... No čo už.
Tak ja si nemyslim, ze mali kruty osud. Ako rada autobusov Karosa boli vyrabane a prevadzkovane pomerne dlho a este predstavuju dost velky podiel s vysokym priemernym vekom, lacnou a jednoduchou udrzbou. Kruty osud skor postihol autobusy Karosa (Irisbus) rady 95x, ktorych vyroba bola zastavena, aby sa mohli presadit v predaji vraky typu Crossway a pod.
"ak pojde obnova takym stylom, ze kompletna obnova flotily raz za dajme tomu 20 rokov, tak v rokoch 2025-2030 sa v mladsich, nez patnastrocnych autobusoch v Trnave neodveziete"
- no a? Z marketingového hľadiska je MHD produktom ako celý systém, nie jednotlivý autobus. (Tak rozmýšľajú iba šotouši.) Väčší prínos má inovácia produktu naraz, nie po častiach.
Pre názornosť príklad zo železníc: Ak by Zločinecká spol. (povedzme v roku 2013) vymenila naraz všetky plesnivé vagóny na rýchlikoch za nové (/rekonštruované), tak by mohla ponúkať určitý štandard cestovania s klimatizáciou a 230V zásuvkou. Teraz raz cestuješ v novom vagóne, raz v plesnivom... Síce sa občas potešíš, že práve necestuješ v prostredí ako dobytok na bitúnok, ale inak sú tie nové vagóny takmer zbytočné (putovná výstavka).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MHD4