Reply on: ferinko #1907:
stači ked sa občas pozrieš na profesiu a zistíš že SAD TT tam má dosť často inzerát... ja osobne mám "D" a máš pravdu že nás bude asi menej 1:odchod vodičov do zahraničia. 2: a je nás málo čo majú KKV. 3:financie su naozaj podstatná položka ked chceš mať "D" ?
Tanner
Přerov má viaceré výhody v oblasti dopravy, keďže vidíme už len z fotiek, aký je tam pristup k verejnosti (hocijaké akcie, podujatia a podobne) natož Trnava ako jeden z väčšiny protikladov sa vozí stále v rozbitých autobusoch. Ja som síce zástanca toho aby tu jazdili Karosy naďalej, ale nie v takomto stave...
Alebo prípad, keď začal Přerov s prevádzkou, väčšina SORiek (cca. 6?) odišlo a tie boli nahradené 2 vozidlami nízkopodlažnej verzie a zbytok prímestskými C934 na ktoré si už ľudia aj pomerne zvykli. A to sa odzrkadlilo hlavne na označovaných "nízkopodlažných" spojoch.
Ďalšou vecou čo som sa dočítal na niektorej zo stránok je že, Přerovská pobočka chce považovať "Karosy B932E/B952" za záložné vozidlá, ale oproti tým sú tu iné vozy, čo plnia prevádzku denne v Trnave a nesiahajú po päty ani záložnému vozidlu (790CB a podobne) ale nechcem to tu rozoberať ďalej, ide iba o môj osobný názor. Takže nič proti nikomu ?