Reply on: Sarko #292:
Nejaká výhra by to predsa len bola, pretože, aspoň podľa paralely s Prešovom, mnoho postihnutých v Domove sociálnych služieb priamo žije. Takže tí by sa vedeli dostať do mesta.Opakujem znova. Minule som sa rozprával s jednou pani na vozíku, ktorá sa chcela dostať do DSS - išla tam na návštevu. L60 bola čudujsasvete v nedohľadne a o L19 nemala záujem, nakoľko sa vyjadrila, že sama cestu do kopca cez nadjazd ponad Južné nábrežie nezvládne. Napokon sa rozhodla, že počká na L25 a požiada vodiča, aby ju vyniesol do vozidla aj s vozíkom. Na zastávke som až do príchodu L25 nezostal, (musel som utekať na vlak), takže neviem ako docestovala. Ja si myslím, že v kombinácii s ostatnými Solarisovými linkami by sa SU 12 na L25 určite osvedčil.
Vladimír
1. neviem si spomenúť, aké nástupište je pri Leteckej akadémii. No určite viem, že vozíčkar "dlhší krok" nespraví
2. L60 je nezmysel - obyčajné vyhadzovanie prachov von oknom, vôbec ju nikto nepoužíva. (V praxi) vyhradená preprava vozíčkov je ekonomické šialenstvo. To, že invalidi v Košiciach využívajú viac Maltézsky kríž ako DPMK je predovšetkým hanba a neschopnosť DPMK. Každý vozíčkar, keby na to mal podmienky, by si vybral radšej DPMK.
3. Súhlasím, že pri porovnaní kvality a ceny sa oplatí jednoznačne Solaris. Preto som rád, že ho v Prešove budeme mať.
4. V Prešove sa invalidi nemnožia. Trochu nechápem, čo si tým chcel povedať. L12 je nimi permanetne využívaná, pretože DPMP narozdiel od DPMK prevádzkuje bezbariérovú dopravu v záujme telesne postihnutých cestujúcich. Prešovskí invalidi žiaden Maltézsky kríž nepotrebujú.
5. Ak sú na L19 v sedle štyri vozidlá, znamená to, že sa obieha po 120 minútach, a že na 66 min. jazdy pripadá 54 min. prestávky. Pokiaľ služby L19 nerobia prejazdy na iné linky, tak nekomentujem...
6. Dievčatá, o ktorých píšeš, si istotne nájdu iné pôsobisko.