Reply on: Diggi #298:
1. NP KT-čko na L7 som uvažoval z dôvodu dosiahnutia centra - Nám. osloboditeľov, Hlavná pošta, Stará radnica... Ale ani L9 nie je zký nápad. Tá zase obslúži magistrát, novú nemocnicu i centrum cez Maratón. Najlepešie by asi bolo mať tri NP KT-čka s tým, že dva z nich by boli vypravené po jednom kuse na garantovanom poradí L7 a L9.
2. Laminovačku má už DPMK dlhšie. Prvé laminované CP boli v Košiciach už v novembri 2002. Potom to akosi prestalo. Neviem, či to nebude tým, že vtedy ju mali iba zapožičanú a teraz ju možno kúpili.
Vladimír
L60 by som zrušil okamžite. Ako jednu z náhrad by som objednaný SU 12 umiestnil na linku smerujúcu do Vyšného Opátskeho, kde obslúži Domov sociálnych služieb.
Re #285 Sarko: Zaujímavá myšlienka s tým vozidlom pre telesne postihnutých. Ale myslíš, že by bola táto linka vyťažená? A okrem toho, pomer 100 min. jazda a 20 min. prestávka je už aj pre mňa priťažký.
Re #286 J: Opäť pripomínam, že vozíčkar hodlajúci cestovať v MHD, to nie je len športovec, ktorý prišiel o nohy! Mnoho z telesne postihnutých cestujúcich je postihnutých aj mentálne. A od tých žiadne prekonávanie škár očakávať nemôžeš. Skrátka plošina byť musí, a to aspoň manuálna. Ak je pohyb vozíčkov na linke frekventovaný, pre zrýchlenie dopravy a zjednodušenie výkonu práce vodiča je vhodná elektrická plošina.