Viete mi nieco blizsie o tomto napisat?
Zistil som, ze vodici elektriciek (urcite aj ostatnych 2 druhov dopravy) dostali taky predtlaceny papier s tabulkou, kde sa zaznamenavaju prve a posledne spoje - pretoze bojuju za zrusenie prvych rannych a poslednych nocnych spojov.
Uvediem konkretne pre L2:
4:50, 5:17, 22:50 smer Zel. stanica
Totiz ta tabulka obsahuje zastavky v trase pricom vodic vypisuje tieto stlpce: nastup, vystup a obsadenie.
Mna by zaujimalo ako s tym DP nalozi a ako dlho tato 'akcia' uz trva.
Zistil som, ze vodici elektriciek (urcite aj ostatnych 2 druhov dopravy) dostali taky predtlaceny papier s tabulkou, kde sa zaznamenavaju prve a posledne spoje - pretoze bojuju za zrusenie prvych rannych a poslednych nocnych spojov.
Uvediem konkretne pre L2:
4:50, 5:17, 22:50 smer Zel. stanica
Totiz ta tabulka obsahuje zastavky v trase pricom vodic vypisuje tieto stlpce: nastup, vystup a obsadenie.
Mna by zaujimalo ako s tym DP nalozi a ako dlho tato 'akcia' uz trva.
1018
Ak dvere otvoris dvakrat, ani to nerobi problem, pretoze palubak vnima aj pohyb vozidla. Po zatvoreni dveri a pohnuti vozidla naskakuje na vnutorny panel Pasmo a cas, to je tam nejakych 10 sekund . Ked vodic do tohto casu znova zastane a otvori dvere, palubak zastavku vnima ako stale tu istu. A to sa pri elektrickach vobec nestava, tam sa otvaraju dvere vaecsinou, ked este voz stoji.
SOLARIS MANIAK:
Ak mas zaujem o nejake info o fungovani BUSE, tak mi napis na 1018@inmail.sk, Shorty ma vela inych povinnosti ?
SHORTY:
Na vnutornom panelY ??? Xixi ?
Aj tak s tym nic nespravia, mozno az ked pojde von 337, tak hadam niekoho zavolaju z AD a daju mu za to odmenu, ze sa uracil v ramci a.s. prist do inej prevadzky a spravit si to, co je jeho praca... ?