Sarko: CHceš vedieť ceny??? Tak 1 solaris urbino 15 stolí DPMK približne 13 miliónov, zatiaľ čo Karosa Irisbus B952 stojí len približne 4 milóny. To o tých počtoch miest čo si napísal, tak to je riadna fuckovina, skús sa raz počas špičky previesť solarisom dajme tomu na 30 a Irisbusom na 15, ked sú najplnejšie, a uvidíš, kde sa ľahšie dýcha, ved v solarise nemožu vedľa seba sedieť dvaja silnejší ľudia, lebo ten na kraji pri uličke je vytláčaný, to sa v Irisbuse nemože stať, aj ulička medzi sedačkami je širšia irisbuse ako v su15 a pritom je su15 približne o 20 cm širší ako Irisbus. Ďalej mi povedz ako je možné že solaris napriek výkonnejšiemu motoru sa hore furčou (sečovská cesta) vlečie ako slimák a Iris ňou vyletí ako raketa??? Vidíš zas nevieš o čom hovoríš. Asi máš zlé informácie o Irisoch a SU15. A ešte Iris nikdy nemusí porušovať pravidlá cestnej premávky, keď chce odbočiť, ako solaris, zober si napríklad križovatku pri Technickej univerzite, ak chce su15 na linke č 12. odbočiť ku amfiteátru, musí prejsť do ľavého jazdného pruhu a tak odbočovať do prava, no uznaj, že k takému niečomu Irisbusy nútené nie sú, alebo by som chcel vidieť ako by sa prechádzal solaris tými úzkymi ulicami v Kavečanoch, nemal by šancu. A podobných príkladov je veľmi veľa. Solaris je možno dobrý autobus, ale nie je vhodný do mestskej dopravy. V jednej veci ale máš pravdu jeho prvou a poslednou výhodou je to, že je nízkopodlažný.
Dispecer
__________________________________________________
Info od DPO (Ostrava) a Karosy, vlasne z ich stránok.