Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: bigmac #6719:
To by si sa ale čudoval! Jeden (keďže sme na košickom fóre, tak) "šrac" si na "štikatku" pri predných dverách označil JCL a vodič ho vzápätí vyzval, aby mu ten lístok podal. Následne sa ho spýtal, prečo má na lístku vyrazený kód pozostávajúci zo šiestich čísel. Dotyčný reagoval tvrdím, že "strojček" je asi pokazený a že on za to nemôže. Vodič zmietol špekulácie vyhlásením, že označovač kódoval osobne, a dobre vie, že kolíčky sú štyri, takže nech nezapiera, že štikol už štiknutý lístok. Hneď nato si vzájomne vynadali a mladý muž vystúpil 🙂
Takže ak si vodič všimol aj takú vec ako dierky na CL pred označením, tak to asi kontroloval všetkých dosť dôsledne. I keď možno tie dierky nevidel, ale zaregistroval aspoň nejaké podozrivé chovanie cestujúceho (možno rukou prekrýval šachovnicu alebo čo).

Btw. ja som bol v tú noc suverénne jediný, kto sa v nočákoch preukazoval 24h lístkom 😃
re #6717,vladimir: mna by zaujimalo, kolki si necvikli vobec nic, kolki mali pruzky papiera vo formate cl, kolki sice cl mali, ale za nespravnu cenu a pasmo atp. neoficialne statistiky, resp. odhady pocitaju na nocakoch s tarifnou disciplinou do 25%. a aj napriek tomu s tym nik nic nerobi.
včera asi pätnásť minút pred polnocou stála kolóna električiek pre vozovňou na Bardejovskej ulici. napadlo ma, že keď tak husto pršalo, električky povinne vyšli na večernú sprchu, ale potom som si uvedomil, že dopravný podnik na tom nie je až tak zle. dúfam.

je to bežná prax ? alebo včera bola nejaká havária, nebodaj poplach vo vozovni ? celkom by ma to zaujímalo
Reply on: Diggi #6714:
Keď som prenočákoval jednu noc v máji, vo všetkých vozoch si cestujúci lístky štikali sami.
Ak by si chcel niekto pozrieť schemu MHD z 1.3.1991 tak vo vozidle #5202.... dnes L25. Je už trochu vyblednuta ale ešte pekne vydno bus linky. ?
Reply on: Isidor #6712:
Keby ju mal pridelenu DJ Vasko, chapal by som. ?
Reply on: Vladimír #6713:
Neviem ako je to teraz v nočákoch, ale ked ako nočáky jazdili 6009, 6023 a 6037, tie mali označovače zvnútra vodičových dverí, teda ten Ti štikol lístok a tak ho dal Tebe ?
Reply on: TA #6701:
Nuž, ja som si už niečo málo na DPMK aj zisťoval. Neviem, či som kontaktoval najkompetentnejšie osoby v DPMK v tejto veci (to asi nie), ale aspoň tie sa o nákupe City busov dozvedeli odo mňa. Bol som informovaný, že v podniku sa vraj vravelo vždy o tom, že sa končí s 15m Solarismi a budú sa namiesto nich kupovať 18m Solarisy. Z mojej námietky, že po novinách sa už rozvláčajú názvy iných značiek boli minimálne zaskočený.
Z tohto zatiaľ neusudzujem nič, ale ja sám by som si počkal na realitu. DPMK mi už nepočetne veľakrát dokázal, že väčšinou k jednej veci sú aspoň tri rôzne verzie a napokon to bude aj tak celkom inak.

Re #6709 mišo h: Ja som si vždy myslel, že aspoň u vás ten nástup prednými dverami funguje. Vyskúšať som to mal možnosť prvý raz až celkom nedávno a dospel som tiež k poznaniu, že je v tom holubník. Po 20.00 h sa dvere otvárajú ako chcú, vodiči robia čo chcú, cestujúci nastupujú kade chcú 🙂 Akurát na nočákoch to funguje naozaj.

Re #6712 Isidor: Nestraš! Zdá sa, že choroba postupuje... 😞
Poplach! Poplach! V hornych rohoch predneho skla 617 sa objavili (prve?) dve CDcka...:-/
Sa mi páči veta: Stanovy sú schválené, riaditeľ zostáva výhradne výkonnou zložkou, stratégiu podniku bude udávať predstavenstvo. ?
existuje nejaký audit, ktorý by porovnal fungovanie hromadnej dopravy po dvadsiatej hodine keď sa ešte nenastupovalo výhradne cez predné dvere s dnešnou fraškou ? veľmi by ma zaujímalo aké extrémne úspory v nákladoch prináša obmedzujúci nástup okolo kabín vodičov, ktorí v mnohých prípadoch odignorujú cestujúcich, prípadne ľudsky otvoria všetky dvere.

teda keď už si niekto vymyslel toto skutočne hlúpe pravidlo, tak by ho vodiči mali dodržiavať, ale práve s tými dôslednými je to najhoršie. v čase keď sú cesty prázdne a úpravou cestovných poriadkov by autobus mohol prejsť trasu za polovicu svojho času v špičke nastupuje spomalená smena šialene dlhých nástupov a až potom nervóznych výstupov.

neviete mi niekto tento jav s nastupovaním cez predné dvere vysvetliť ?
a ešte jeden odkaz na str. na ktorej si môžete pozrieť SU15 CNG v Košickom natere. http://www.solarisbus.pl/pdf/aktualnosci_pl.pdf je to na 5 str. dole. ☺
Tu si môšte pozrieť Solaris tretej generacie-SU12 LE http://infobus.com.pl/text.php?id=300
Reply on: Nodes #6704:
Len či v tom nie sú mnohonásobné hlasovania jednej IP adresy... Toľko hlasov som v KE sekcii ešte nevidel. Ak však naozaj hlasovalo toľko ľudí, výsledok voči City busu je zdrvujúci. ?
Reply on: Papyr #6703:
Na budúci rok bude "len" 27 rokov, pretože v rokoch 1986 - 89 bol riaditeľom Ing. Milan Beck. Reiprich počas tohto obdobia získal titul Kandidát vied.
Reply on: TA #6701:
Hm. Vysledok ankety je jednoznacny.
Reply on: TA #6702:
Kdeze stvrtstorocna. Ked vydrzi do buduceho roku, bude to rovnych 30 rokov. (tridsatrocna vojna? 🙂 ?)
Reply on: Diggi #6694:
Takže momentálne už skončila štvrťstoročná ( až sa tomu človeku nechce veriť ) vláda Reipricha?
Reply on: Vladimír #6696:
Kiež by to platilo aj o výsledku aktuálnej ankety.

Re #6691 Vladimír: No comment ☺

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.