Reply on: Vladimír #6393:
Tak v BA sa čas na prejazd otočkou a pristavenie vozidla do zastávky (aspoň kedysi) meral exaktnejšie ale čas na vyrovnanie meškania je len 3 minúty. Bol som zásadne proti ale vodičov hlas do neba nevolá, hlavne takého, čo zbytočne do všetkého ryje.Ja som navrhoval klasickú štatistickú metódu - vylúčiť najrýchlejší a najkratší jazdný čas a priemer zo zostávajúcich troch najrýchlejších by bol jazdný čas a rozdiel k najpomalším by bol šas na vyrovnanie meškania.
Vodičom by sa samozrejme kontrolovala technika jazdy aby ani neproušovali predpisy, ani sa bezdôvodne neflákali.
5
Pre úplnosť, stopky som spustil v momente zatvorenia dverí na počiatočnej zastávke a zastavil v momente otvorenia dverí na konečnej zastávke, lebo tak sa mi to zdalo najlogickejšie. A len tak pre zaujímavosť som počítal, koľkokrát električka zastaví mimo zastávky (ďalej zmz), teda väčšinou pred križovatkami.
Kompletné čísla:
L3 (534), 9:31, ŽST - OC Važec, 20'59'', 3 zmz
L3 (534), 10:07, OC Važec - ŽST, 18'24'', 1 zmz (!)
L6 (369+368), 10:36, ŽST - NMM, 27'41'', 7 zmz
K tým 18 min. len toľko, že sme nestáli na žiadnej križovatke, jazda bola svižná a aj tá 1 zmz bola kvôli nejakým prácam pod mostom VSS, nebyť nej šlo by to aj tesne pod 18' ?