Reply on: balky #568:
Ved preco by sme sa snazili prilakat zakaznikov, ze. Nech si radsej idu pesi, ved to vydrzia a je to aj dobre pre ich zdravie. Boze, ja z tej kosickej logiky raz porodim.
.
.
.
Ja autmomaticky citam zelezniciar ked sa to zacina na zel.
) to robia veľmi jednoducho. Majú vlastnoručne povyrábané miniatúrne znehodnocovače v ktorých majú trvale vložený pravý CL. Po nastúpení do vozidla si znehodnotia nepravé CL (väčšinou vystrihnuté pásiky v tvare CL z kancelárskeho papiera), pozrú rozmiestnenie kolíkov a poslepiačky dvoma ich zmenia na rovnaký na vlastnom znehodnocovači. Pri kontrole revízorom si ho potichu štiknú.
. Zatiaľ sa mu v každom vozidle vždy podarilo nájsť potrebný počet sktrutiek, čo je veľmi pozoruhodné
.
Sarko
Ja som ani netvrdil, že by si o tom hovoril. Ja som povedal, že v súčasnosti, ak by sa nezaviedla zmena vybavovacieho procesu cestujúcich s jednorazovým CL nástupom cez predné dvere, tak by pre zastavenie špekulatívneho konania železiarov pomohla iba kontrola každého spoja. Treba si uvedomiť, že oni by stále používali falošné znehodnocovače a lístky by si znehodnotili iba počas kontroly. T.j. ak sa jeden železiar dostane do rúk revízorovi pri 20-tich cestách do práce iba 5x, tak 15x stále cestuje zdarma. Je mi jasné, že ani súčasný vybavovací proces nie je dobrý, ale za pokus to stojí a neskôr sa to bude dať vyhodnotiť a prehodnotiť.