Dnes som sa previezol na R-dráhe s jednou sólo T3, ktorú nebudem menovať.
Vodič nemal zablokované znehodnocovače, povedal, kým na to nebude mať vhodné pracovné podmienky, nič také robiť nebude (dostatočný čas, vhodné a čisté pracovné náradie na zablokovanie-nie hrdzavejúce pliešky a špinavý magnet).
Ten istý vodič dosiahol na R-dráhe v smere do USS najvyššiu rýchlosť 81 km/h. V smere do Košíc sme dosiahli max. rýchlosť 75 km/h, pričom som si dovolil s digifoťákom urobiť záber digitálneho tachografu. Vzápäti som si ironicky odfotil nálepku s textom "Maximálna rýchlosť vozidla 65 km/h", cestujúci nechápali
.
Na obratisku VA USS su polozene nove zliabkove kolajnice TŽ 95 NT3, ktoré sa tu budú vymieňať. Pri tejto príležitosti som si dovolil vyfotografovať detailné snímky ohlodaných koľajníc, ktorých hlavová časť je úzka takmer ako hrúbka samotného žliabku.
Riskol som aj zábery "vštetkozakazujúcich" a všadeprítomných tabúľ v areáli USS. Dokonca aj tej, ktorá zakazuje akékoľvek fotografovanie a upozorňuje, že areál je sledovaný monitorovacími zariadeniami. O chvíľu tu dobehlo tucet chlapov SBS, ale to sme už chvalabohu fujazdili z VA smerom na Valcovne
.
Keďže na tejto diskusii nejde uverejniť foto, uverejním ich na inom mieste.
Vodič nemal zablokované znehodnocovače, povedal, kým na to nebude mať vhodné pracovné podmienky, nič také robiť nebude (dostatočný čas, vhodné a čisté pracovné náradie na zablokovanie-nie hrdzavejúce pliešky a špinavý magnet).
Ten istý vodič dosiahol na R-dráhe v smere do USS najvyššiu rýchlosť 81 km/h. V smere do Košíc sme dosiahli max. rýchlosť 75 km/h, pričom som si dovolil s digifoťákom urobiť záber digitálneho tachografu. Vzápäti som si ironicky odfotil nálepku s textom "Maximálna rýchlosť vozidla 65 km/h", cestujúci nechápali

Na obratisku VA USS su polozene nove zliabkove kolajnice TŽ 95 NT3, ktoré sa tu budú vymieňať. Pri tejto príležitosti som si dovolil vyfotografovať detailné snímky ohlodaných koľajníc, ktorých hlavová časť je úzka takmer ako hrúbka samotného žliabku.
Riskol som aj zábery "vštetkozakazujúcich" a všadeprítomných tabúľ v areáli USS. Dokonca aj tej, ktorá zakazuje akékoľvek fotografovanie a upozorňuje, že areál je sledovaný monitorovacími zariadeniami. O chvíľu tu dobehlo tucet chlapov SBS, ale to sme už chvalabohu fujazdili z VA smerom na Valcovne

Keďže na tejto diskusii nejde uverejniť foto, uverejním ich na inom mieste.
Sarko
Ja som ani netvrdil, že by si o tom hovoril. Ja som povedal, že v súčasnosti, ak by sa nezaviedla zmena vybavovacieho procesu cestujúcich s jednorazovým CL nástupom cez predné dvere, tak by pre zastavenie špekulatívneho konania železiarov pomohla iba kontrola každého spoja. Treba si uvedomiť, že oni by stále používali falošné znehodnocovače a lístky by si znehodnotili iba počas kontroly. T.j. ak sa jeden železiar dostane do rúk revízorovi pri 20-tich cestách do práce iba 5x, tak 15x stále cestuje zdarma. Je mi jasné, že ani súčasný vybavovací proces nie je dobrý, ale za pokus to stojí a neskôr sa to bude dať vyhodnotiť a prehodnotiť.