Reply on: Nodes #564:
Premyslam, ci je vobec niekde v KE obratisko s vysokou kolajou.Vsade mas zliabky. Mozno preto, aby aj zliabky drzali elinu v obluku, v kolaji (na moste do USS su vysoke kolajnice a museli tam dodatocne namontovat pridrznice a aj polomer oblukov na obratisku v USS je dost maly), alebo kvoli vymenam, pretoze vsade by museli robit prechod z vysokej na zliabkovu.
Sarko
Ja som ani netvrdil, že by si o tom hovoril. Ja som povedal, že v súčasnosti, ak by sa nezaviedla zmena vybavovacieho procesu cestujúcich s jednorazovým CL nástupom cez predné dvere, tak by pre zastavenie špekulatívneho konania železiarov pomohla iba kontrola každého spoja. Treba si uvedomiť, že oni by stále používali falošné znehodnocovače a lístky by si znehodnotili iba počas kontroly. T.j. ak sa jeden železiar dostane do rúk revízorovi pri 20-tich cestách do práce iba 5x, tak 15x stále cestuje zdarma. Je mi jasné, že ani súčasný vybavovací proces nie je dobrý, ale za pokus to stojí a neskôr sa to bude dať vyhodnotiť a prehodnotiť.