Reply on: Nodes #564:
Premyslam, ci je vobec niekde v KE obratisko s vysokou kolajou.Vsade mas zliabky. Mozno preto, aby aj zliabky drzali elinu v obluku, v kolaji (na moste do USS su vysoke kolajnice a museli tam dodatocne namontovat pridrznice a aj polomer oblukov na obratisku v USS je dost maly), alebo kvoli vymenam, pretoze vsade by museli robit prechod z vysokej na zliabkovu.
balky
Tiez som pocul o viacerych spôsoboch, ako sa znefunkcni strojcek. Vyberanie kolikov, co sa zacalo realizovat hned od prveho dna platnosti obmedzenia, je dost neprakticke, hlavne pri mestskych linkach, ktore si len odskakuju na R-ky. Nie je to prijemne, ak ma vodic za par minut precislovat voz (klasicke tabule,nie transparent), nabrat piesok (uz sa blizi to obdobie), povyberat koliky, alebo ich znova pozasuvat z cca 10-tich znehodnocovacov vo voze(beriem dvojicku, alebo KT8), vykonat nejaku potrebu, nabrat si napr. vodu.Pri celodennych R-kach sa to da vydrzat. Niektori preto zacali strkat do stikacov skrutky, alebo ho znefunkcnili skrizenim jedneho kolika. A potom prisli pliesky. No kazdy vodic sa vynasiel sam,pretoze DPMK to vobec nemalo premyslene.