Reply on: 1018 #4333:
Ja nehovorím ,že som všade bol a na vštko mám riešenie.
Pravdou je, že mám možnosť spoznávať systémy a stav mhd v mnohých mestách a to včetne infraštruktúry podniku, zameriavam sa hlavne na dp s elektrickou dopravou. Samozrejme , že potom človek porovnáva. Možem zodpovedne povedať, že stav a úprava vozidiel ,zastávok ,vzhľad ,rovnošatová kázeň a vystupovanie personálu tvorí prvý dojem, vizitku mesta. podla toho to vyzerá aj v úrovni organizácie práce v podniku. Nemožem sa zmieriť z javom , že inde bežne štandardne zavedené a fungujúce veci sú v Košiciach neriešitelným alebo dokonca NERIEŠENÝM problémom.
Urob si v lete dovolenku a navštív niekolko miest v SR a ČR.
balky
L22A by som v momente zrusil, je to zbytocnost a luxus. Vetvu L14 (Pri hati-Slovenska-Alvinczyho) by som ponechal s pokracovanim po Stefanikovej. Mohlo by to byt aj predlzenie niektorych liniek, co koncia na ZST. Do uvahy pripada L33,L23, tie maju na rozdiel od L21,L24,L28 pravidelne intervaly. Pripadne siahnut aj na L17.
L22 by som nechal v povodnej trase, po celom meste zbiera cestujucich do Peresa,Lorincika.A Mlynska Basta je silny prestupny uzol.
L23 by som potiahol po Stefanikovej ku Pri hati.
L33 od ZST po trase L14 az k HMTesco.
Otazne je, co by prechadzalo po Slovenskej jednoty, Alvinczyho, Svatoplukovej k ZST.