Reply on: Nodes #3746:
Vodikovy pohon je tak neskutocne priserne drahy, ze si ho na celom svete mohli dovolit len mesta Mnichov, Milano, Reykjavik a Stockholm, a to este za masivnych dotacii od EU. V podmienkach pristupujucej krajiny - zabudnite, na to nema ani Praha a uz vobec nie Kosice. Re #3745 KVKV: Ti to hovorim. Bol by onho taky enormny zaujem, ze by to fyzicky nevydrzal.
Re #3744 Nodes: Elektricka nerealna - a to aj napriek tomu, ze nikde inde v KE nie su take kvalitne kolajnice, ako na Hlavnej?

KVKV
Dovodom 2/7 bol ten, že pred stanicou nebola smyčka. Teda téčka tam nemohli.Kapacita L2 vyžadovala obojsmerné vozy a vlečné vozy. Na L7 pre nedostatok vlekov jazdili sóla obojsmerné, pozdejšie nahradené téčkami, ale tie končili na Stromovej, na stanicu nemohli.Tým sa stratilo žiadané spojenie .
Starých vozov ubúdalo, takže aby mohli nasadiť T-vozy a zvýšiť kapacitu oboch liniek ,tak ich spojili. Po príjazde dvojky na stanicu zmenila sa na L7 a pokračovala Kirovovou(myslim sa tak volala) na Marxovu(Masarykovu) a po známej trase. To trvalo do započatia výstavby novej stanice. Potom bola okružná trať prerušená, spojenie stanica NMM nahradil bus L17, okolo starej vozovni bola vybudovaná provizorná smyčka. Na druhom konci končila 3a7 na triangli Stromova.
V r.69 boli zrušené aj 3a7 a v úsekoch Kuzmányho a B.Něm. ich nahradila busL12.