Reply on: KVKV #3745:
Ja uvažujem v intenciách, že trolejbus (bez ohľadu na pohon) by mohol premávať výlučne po čadičových kockách, ktoré sú uložené tak, že jazda po nich nie je príjemná (osobná skúsenosť - šiel som vo veľkej zásobovacej dodávke), cyklistický chodník sa použiť nemôže a porfýrová dlažba sa pri takej záťaži zničí (dodávateľ kameňa sa vyjadril o maximálnej 8-10 t záťaži). To znamená, že prinajlepšom prichádza do úvahy výmena čadičových kociek za zaoblenejšie, a to by sa už rovno mohli vymeniť aj koľaje a spevniť spodok popri dóme.
KVKV
30min je naschvál tak trochu "odradzujúci" interval, aby z hlavnej nevznikla dopravná tepna . Linka by mala končiť v blízkosti niektorého konca Hlavnej aby bola využívaná len skupinou cestujúcich na Hlavnú a nevozila tam ludí, ktorí cestujú inam.
Električkovú trať by bolo treba postaviť znovu, musel by zmiznúť ten nezmyselný jarok, v oblasti dómu mierne odkloniť trať a použiť špeciálne podložie (pamiatkári) , chýba zpatný vodič...atď . Nereálne, možno tak odhadujem za 15-20rokov. Až nastúpi iné myslenie,a nová generácia si vybuduje rešpekt.