Reply on: balky #2206:
Na Kuzmanyho chodia L4,7 a 2 cca. 5 min. po sebe a potom 10 minut nic. Rovnako na Juznej triede (L3,4,7). Okrem toho chodia L4 a L12 zasadne takmer sucasne (napr. od Hl. posty, ale aj VSS), co najviac "potesi" vecer, ked ti ujdu oba spoje a mozes cakat 30 minut...A tiez ze na L4 chodia dvojicky - strasne nieco. Napr. ked idem rano do skoly spojom o 7:18, celu cestu po Staru radnicu SEDIM, lebo miesta je habadej... Tie dvojicky su potrebne tak na 3 spoje denne (6:32, 6:47 smer Barca, 14:18 sm. Loky), inak sa naozaj vozi vzduch... ale na to asi nikto nikdy z Bardejovskej nedovidel... a ked vidim tie sola na L3, je mi do placu.
eMareq
Naviac teraz som zistil, ze neviem z akeho dovodu premava L22, cez pracovne, volne dni aj na 41, avsak v knihe je stale 21. Zeby sa pozabudlo na vymenu CP na zastavkach?
Naviac, ten predslov je cisty balamut, zrejme sa prepisal iba rok na 2004 + "mozne novosti" a to je akurat tak vsetko (asi z neznalosti skutocneho stavu -> ROZPOCET). Alebo si Z.T. (ci kto to v skutocnosti spiskal ten predhovor) mysli, ze momentalny stav, a to nehovorim o tom, ktory pride co nevidiet je "rokom skvalitnovania MHD" - ved to je vysmech vsetkym.
Beriem to ako "optimisticku viziu", ktora sa bohuzial v tomto roku nenaplni. Prakticky mozme zabudnut na nejaku reko Juznej triedy (pravda ak sa bude za reko povazovat vymena 100m zvrsku, kolaji atd - ked vobec na to vyjde). Otazka zvysenia/nezvysenia cestovneho tu visi doslova zo dna na den ako Damoklov mec. Naviac ked sa bude rusit L70 + vybrany a. spoj, mozes si to rovno preskrtnut, alebo nechat na pamiatku. Prakticky Ti neostava nic ine, ako si upravy v brozure urobit sam. T.j. cerpat informacie odtadial alebo obiehat zastavky a prepisovat.