Reply on: J #2165:
Samozrejme, že sa dnes už dá TR vedenie budovať tak, že trolejbus rýchlosťou za busom vôbec nezaostáva. Čo tak zisťujem po jednotlivých našich mestách, problém s rýchlosťou čoraz viac prechádza z roviny technickej do roviny psychologickej. Teda nejde sa pomaly preto, že vodič nemôže, ale preto, že nechce, že sa bojí, že neverí, že nie je zvyknutý...
balky
A busy? Dalo by sa na tom nieco usetrit, lebo vsetky idu na Nam. Oslob., kde je najvacsi prestupny bod.
A ci budu namietat obyvatelia spomenutych MC? Mozeme to aj otocit, moze to byt pre nich aj vyhodne, lebo budu mat priamo zastavku pred HM, ktory je pri nich najblizsie.Pojdu zmesta, nakupia, sadnu na bus a uz su doma. Len kde umiestnit nastupne ostrovceky?
Mozu sa vyuzivat jestvujuce ostrovceky. Ich vyuzivanie som uz spominal.Bolo by to sice komplikovane, na najrychlejsie zrealizovatelne riesenie. Druha moznost by bola vybudovat ostrovceky priamo na Moldavskej. Ale co chceme od nakupnych centier, ked nedaleko je spolocna zastavka pre OC Kaufland a Baumax, no zastavka vyzera,ako by sa v tesnom susedstve nachadzala len zahradkarska lokalita. Ziaden chodnik,len rozmacany svah. Dost uboha vyzitka pre OC, ktore sa paradoxne chvali svojim stavebnym centrom, kde najdeme skutocne vsetko.