Reply on: J #1969:
500, 501 (z vývojovej série z r. 1986), 502-511 (1. séria z r. 1989), 512-535 (2. séria z r. 1990), 536-539 (3. séria z r. 1991), spolu 40 ks. Od roku 2003 eviduje DPMK v stave už len 19 ks.
502- BiH/Sarajevo #303
503- D/Straussberg #22 (výmena celého "A" článku po DN)
504- CZ/Brno #1738
505- D/Straussberg #23
506- BiH/Sarajevo #302
507- H/Miškolc #207
510- BiH/Sarajevo #301
511- BiH/Sarajevo #304 (výmena "C" článku po DN)
514- H/Miškolc #209
515- CZ/Ostrava (tuším #1502, použitý len "B" a "C" článok, "A" zošrotovaný po DN)
516- H/Miškolc #208
518- CZ/Brno #1736 (GO na KT8D5R)
519- CZ/Brno #1737 (GO na KT8D5RN2)
520- H/Miškolc #206
522- H/Miškolc #204
524- H/Miškolc #203
526- H/Miškolc #205
527- D/Straussberg #21
532- H/Miškolc #202
533- H/Miškolc #201
539- H/Miškolc #200 (nestihol už dôjsť do KE, po predaji bol odvezený priamo do Miškolca)
Vladimír
DPMK nateraz električkovú linku v tejto trase odmieta. Električka prestávkovať pri Optime nemôže a na Maratóne tiež nie. Ale optimáci nie sú dopraváci, aby ich to napadlo. Čo bude ďalej, neviem.
Re #1951 - Pre Tvoje potešenie, CP L6 pe pracovný deň. Odchody zo železničnej stanice platné od 4.4.1972:
04: 42 51 59
05: 07 15 22 29 38 47 55 59
06: 03 07 11 15 19 23 27 31 35 39 43 47 51 55 59
07: 03 07 11 15 19 23 27 31 35 39 43 47 52 55 59
08: 05 11 17 23 29 35 41 47 53 59
09: 05 11 17 23 29 35 41 47 53 59
10: 05 11 17 23 29 35 41 47 53 59
11: 05 11 17 23 29 35 41 47 53 59
12: 05 11 17 23 29 35 41 47 53 59
13: 03 08 11 15 19 23 27 31 35 39 43 47 51 55 59
14: 03 07 11 15 19 23 27 31 35 39 43 47 51 55 59
15: 03 07 11 15 19 23 27 31 35 39 43 47 51 55 59
16: 03 07 11 15 19 23 27 31 35 39 43 47 51 55 59
17: 03 07 11 15 19 23 27 31 35 39 43 47 51 55 59
18: 05 11 17 23 29 35 41 47 53 59
19: 05 11 17 23 29 35 41 47 53 59
20: 05 11 17 23 29 35 47 59
21: 11 23 35 47 53
22: 11 23 35 47 53
23: 11 23 35
24: 00
Kdeže lanské snehy sú