Reply on: m@rtin #140:
Lenze ty to vyuzivas na spojenie do mesta a nie na Letisko. Chcem ta upzornit na to ze spoj premava subezne z 21, 22, 25, R, W , Optima bus. Rozdiel je len v jednej zastavke a tou je LETISKO. Usek Zel. stanica - Peres, Pohostinstvo je subeznost tras. Za Peresom je len odbocka na Letisko. 23 bola stavana na najmä pr zamestnancov Letiska a na odvoz cestujucich z prichadzajucich lietadielProti lietadlam nic nemam.
NEZABUDNI NA TO ZE V CECHACH JE OBVZLAST VYSSIA UROVEN ZIVOTA AKO NA SLOVENSKU. TAKZE STE NAM PODOBNY ALE AZ TAK UBOHO NESTE NA TOM. VIES MY SLOVACI SME SPROSTY NAROD LEBO SA NECHAVAME ZDIERAT. A POKIAL TO TAK BUDE TAK RADOVY SLOVAK V ZIVOTE NEBUDE NEBUDE MAT NA LIETADLO POKIAL SI NEODPUSTI VELKU CAST SVOJEJ BIEDNEJ PLACE.
SARKO:22 na useku Lorincik a mlynska basta neprmava. premava iba spoj 22A a to na useku Mlynska Basta - Letecka akademia.
73: nie je zly napad. Uvazoval som nad tym aj ja len s tym ze keby sa zatrolejovala Zel. stanica a mohol by byt aj Tesco trolej. To by bolo ekologicke riesenie dopravy .
Sarko
OK, suhlasim, ze tych 6 spojov mozno nie je az takych zanedbatelnych, ale keby sa ich interval aspon prekladal. Si vezmi, ze do dnesneho dna premavalo tych 6 spojov zo zel.stanice takto:
6:19 (23), 6:36 (22), 7:19 (23), 7:36 (22), 8:19 (23), 8:36 (22), 14:21 (22), 14:49 (23), 15:16 (22), 15:49 (23), 16:16 (22), 18:19 (23).
Takze len v dvoch pripadoch sa interval prekladal, po 14-tej je rozdiel 28 min. a po 15-tej 356 min., ale po 6., 7. a po 8-mej je to uz iba 17 min. a po 16-tej dokonca iba 3 minuty.
Ako som si vsimol, niektore spoje su na linku c. 22 pridane, ale zaujimave je, ze niektore koncia od Let. akademie uz na Mlynskej baste a niektore z Lorincika na Mlynskej baste.
Pokial sa od Mlynskej basty a od Let. akademie neurobili nejake prejazdy na ine linky, tak to bude dalsi klinec do rakvy hospodarnosti...
A ta trolejbusova linka z Dzungle na Nam.oslob. (73? :-)), to uz azda kazdeho napadlo, myslim, ze obsluha s 14Tr-kami by mohla byt celkom vhodna a razom by pribudli do schemy dve nove konecne zastavky!