Reply on: Nodes #1159:
Tak ten známy mi pred chvíľou telefonoval po tom, čo došiel do Zvolena a konštatoval, že Potkan je otrasný.
V príliš úzkych sedadlách sa nedá obsedieť a nefungovala ani klíma, takže vyzrážaná vlhkosť z tých pár úzkych vetracích okienok (12 z celkového počtu 28 okien...) kvapkala priamo na cestujúcich. To všetko museli pretrpieť na dráhe 233 kilometrov a s meškaním celé 3 a pol hodiny..!Len pre zaujímavosť, pôvodným zámerom týchto motorových jednotiek, mala byť modernizácia (obmena) motorových jednotiek v podtatranskej oblasti a mali premávať na tratiach PP - Studený Potok - Tatranská Lomnica (trať 185, 17 km, cca 25 min.) a PP - Podolínec - Plaveč - Orlov/SK - Krynica/PL (po Plaveč trať 185, 60 km, cca 90 min.). Výroba týchto jednotiek mala prebiehať paralelne s výrobou elektrických jednotiek 425 pre TEŽ a v tejto súvislosti nie je bez zaujímavosti blízka podobnosť medzi jednotkami 425 a 840. Termíny dodania neboli niekoľkonásobne dodržané kvôli predaju firmy AD Tranz spoločnosťou Bombardier. ZSSK sa chcú namiesto sankcií dohodnúť o kompenzáciu vo forme dodávky komponentov pre stavbu 15. elektrickej jednotky 425.
Informácie som čerpal z: http://rail.sk/arp/slovakia/rolstock/840.htm
Aha, tak už mi je jasné, prečo BUSE ukazuje o 28 min. menej.. :o)
Naozaj len SKORO... V piatok zas nevedeli pred odchodom na zadnej jednotke na paneloch nahodit ZVOLEN OSOBNA STANICA, tvrdosijne chcela ostat napisom KOSICE tu.


Sarko
He he, to si teda vystihol, potkania tvár, dobre som sa narehotal.
No čo si sa neozval, keď si vedel, kto som?