Reply on: Esicko #1073:
Tie "visiace" koľajnice má na svedomí momentálne náhle oteplenie a absencia čo len jedinej dilatačnej špáry. Keďže v KE máme do 80% tratí na neosvedčenom systéme zvanom BKV (Blbec, Kto Vymyslel..), tak ešte môžeme byť radi, že sa to občas stane len na jednom krátkom úseku. Možno si ešte niekto pamätá, keď jedno leto prišli náhle horúčavy, ako sa na križovatke Tr. SNP-Toryská vydula koľajnica o celých 50 cm! Čiastočne sa ju podarilo skrotiť až privolaným hasičom, ktorí ju chladili prúdom studenej vody, ale pred električkou sa koľajnica doslova hadila ešte v úseku cca 50 metrov... :->
Vladimír
Služba musí byť jednoduchá! Tzn. nástup všetkými dverami bez obmedzenia, prípadne aj s nejakými obmedzeniami, ale presne a jasne stanovenými a platnými pre všetky spoje, všetky linky, všetky denné a nočné doby.
A čo sa týka kontroly CL vodičom, vieme dobre ako sa to kontroluje. V BB pred pár rokmi redaktor STV-čky spravil pokus, že si na kmeňovm liste vymenil svoju fotku za fotografiu psa - vlčiaka. A prešiel....
Ak sa zvažuje prestupná tarifa a možnosť preferencie koľajovej dopravy, je to len dobré. Bude síce veľa kriku a škrípania zubami, ale cestujúci pochopia, že to tak bude lepšie.
Električka však musí byť rýchlejšia. Ako raz niekto (už ozaj neviem kto) napísal, Trieda SNP sa dala vyriešiť lepšie aj bez preferencie električiek, keby sa zastávka nachádzala po trase vždy striedavo pred a za semaforom. Ale to už asi dnes nikto prekopávať nebude.