Reply on: veteran #11427:
Ja si dovolím básnickú otázku iného druhu: Či vozidlá koncepcie Mravca patria vôbec do regionálnej dopravy európskeho štandardu v roku 2020, či 2050...A taktiež či súpravy zložené z rušňa a vozňov Bdteer, Bdgteer, Bdmpeer patria na regionálnu dopravu typu S-Bahn...
veteran
Keď ich pristihneš pri klamstve, tak z nich vypadne, že oni tým mysleli len profil Košice–Prešov.
Teda nie, stiahnutie dvoch poschodových jednotiek, ktoré robili putovnú výstavku od Lipian až po Čiernu a pokrývali vlaky úplne náhodne – ako to vyšlo so obehu, nijako neznižuje/nerozvracia kvalitu dopravy na trati 188.
A mimochodom, obstarávajú sa jednotky, obstarávajú sa vozne na regionálku a štartovať má aj IDS Východ, do ktorého sa postupne zaintegruje aj železnica.
A mravce... 840 aj s toľkými rokmi za sebou predstavuje kvalitnejšie vozidlo a je za tejto situácie ďaleko logickejšie ho nechať jazdiť riadne takty ako držať celú flotilu v Poprade v totálne štrbavých turnusoch, keď raz stoja v depe 4 jednotky a inokedy je ešte treba vypraviť 812, lebo sú 840ky rozlezené kade-tade po konečných v regióne a vypraviť nejaký rušiaci víkendový posilák je už bez 812 nemožné.