Reply on: S499.1023 #4074:
na Sihoť je určite dobré spojenie z každej z týchto častí. Ono býval preklad medzi spojmi L8 a 18 na zvyšku trasy...L9/19 a 5/15 sú presne dvojičky pre doplnenie, nie je dôvod na tom niečo meniť. Najmä ak L9 a aj L19 sú linky špičkové, čisto účelové do/z práce.Nie je pravda, že z každej konečnej ide niečo do Kubry (Východná len L23/28 - stanica/Sihoť). Dôležité je spojenie s centrom a ráno s TRENS (najväčší zamestnávateľ - to je ako keby v KE zrušili R8 a R6 a pod. len preto, aby bola jedna R1 s dobrým intervalom).
Skôr by bolo dobré, ak by linky 8/18/28 boli v čase, keď na každej z nich chodí už len jeden spoj do hodiny preložené ( an ie súčasný stav, že L18 ide X:45 a L8 ide X:48 ? ).
Rovnako, ako je dokonale sprekladovaná L1+22, mala by sa zostaviť aj L11+17 na Juhu I a L23+28 na Juhu III, a to v oboch smeroch. To by bolo vynikajúce, a určite postačujúce riešenie, pretože na každom ramene Juhu by bola výborná obslužnosť s dostatočným intervalom. Akurát po 19-tej hodine by to chcelo na Juh II niečo pridať, 2-3 spoje do hodiny sú málo, najmä ako idú 10 min po sebe a potom 30-45 min nič.
5:12