Reply on: 810zssk #3245:
cena tych mesacnikov to je asi vysmech ludom do ksichtu.napr. pri dochodcoch, TZP by dotycny, ktory by dajme tomu cestoval len v "x" musel kazdy den spravit 5 jazd a este stale by ho to stalo tolko co s kartou. Takze dakujeme pekne za taketo vynalezy, dôlezitu ulohu tam hra to ze sa niekto bavi, tak ako aj s CP a inymi kravinami co sa robia a este ma za tu zabavu aj dobre zaplatene
irizar
Re #3217 brefos: S hanbou sa musím priznať že nemám potuchy. Detailne poznám vývoj od 1985, ale netuším ako to bolo predtým. Skúsim niečo vysnoriť v starých mestských publikáciach, ale asi mi to chvíľu potrvá.
Re #3211 draxter: CN/BN by som zo strany výrobcu skôr bral ako flexibilitu a snahu vyjsť v ústrety prianiam zákazníka. To že zákazník je debil je už iná vec...
Re #3213 ed: rozdiel je ale aj medzi LE vozom a plnohodným nízkopodlažným autobusom ako napríklad Citelis. Na súčasnom trhu je podľa mňa Cross LE rozumný kompromis pre chudobnejších dopravcov (čo sú na Slovensku takmer všetci), ktorí potrebujú vymeniť vozový park ale nemajú na to, aby všetky dožívajúce Karosy nahradili Citelismi alebo podobnými celonízkopodlažnými busmi. Isteže, je to len sparchantelá dvojdverová verzia a napríklad do Bratislavy by bola totálne nevhodná, ale na menej vyťažených linkách v menších mestách si svoju úlohu splní. Vži sa do situácie hocakej podfinancovanej provinčnej SADky, ktorá má na výber či kúpi tri Citelisy alebo päť Crossov...