okrem otrasného dizajnu a kolies maličkých ako na vlečke od traktora môže len totálny amatér urobiť to, čo v TT s mestskými a prímestskými busmi CN=BN čo svedčí len o podliezavoisti a nekoncepčnosti. Naviac, interiér je strašný, hlučný a vozidlá nedopadli v Crash testoch vôbec slávne. Takže na tomto je založený môj subjekťák.
no zrejme som mal dat objektivne do uvodzoviek pre spravne pochopenie, kedze aj subjektivne z niecoho vychadzaju, tak ocakavam aspon tie "SOR rýchlokvasený kvázybus" pre mna sorry - ale nie je argument a to ani subjektivny, lebo si ho nicim nepodlozil (zatial)
ja s ním súhlasím. A keďže povedal "podľa mňa", ide o subjektívne porovnávacie kritériá ?, objektívne sa tu nerozoberali, na to sú technické parametre. Podľa mňa je SOR rýchlokvasený kvázybus, a viac už takým busom nepôjdem (opäť: subjektívne, takže nechci ani odo mňa objektívne porovnávacie atribúty).
a môže mi povedať akým si šiel busom a na akej linke? Dnes, včera (ako aj v bežný pracovný deň) boli totiž riadne zápchy...a chcem vyzistiť kde sa vyskytujú Crossy. ?
Manuál v MHD ma tiež pekne štve, lebo je s tým fakt "radosť" jazdiť, ale zase je lacnejší a peniaze nerastú na stromoch. A vodiči u nás sú zvyknutí na normálne šaltpáky, takže im aj joystick príde ako zlepšenie...
Tak som sa pred chvíľou prvý raz previezol trenčianskym Crossom LE a je to klasa. Jediné, voči čomu by som mal výhrady je vysoká zadná časť a tie schody k zadným dverám ako do domčeka na stračej nôžke, tam je vidno že trojdverová verzia je len preto aby bola, ale aj tak je mi to sympatickejšie než Citelis a omnoho sympatickejšie než akýkoľvek mestský Sor. Pre menšie prevádzky a na menej vyťažené linky ideálne...
Myslíš, že by SAD-ka pristúpila k tomu, aby sa kupovali od Poliakov tabule, keby vedia že sú s nimi také problémy? Určite nie? Ide len o peniaze. Ide o peniaze do vrecka jedného človeka, ktorý nás tu informuje na fóre o jeho RTO-čke. Smiešne. Ale všetko je o peniazoch
označovač cestovných lístkov je asi chyba, mala by to byť čítačka kariet. Ako čítaš ďalej, budú 3 automaty v meste na dobíjanie kariet a zakúpenie predplatných lístkov. Predpokladám že všetko bude v elektronickej forme. ?
V dnešnom infe som čítal že od februára sa bude nastupovať druhými dvermi. A pri tých dverách bude snímač na karty ako pri predných dverách???, lebo tam je písané že tam bude označovač lístkov, tak tomu nechápem.
Takže 24.12.2008 a 01.01.2009 bude MHD zdarma. Zároveň bude 24.12.2008 obmedzený režim v MHD. 31.12.2008 nepôjde L50 s odchodom 23:30, spoje začínajúce 01.01.2009 už pôjdu. Od 22.12.2008 do 07.01.2008 vrátane nebudú premávať "c" spoje. Od 25.12.2008 do 01.01.2008 budú premávať spoje len v "a", a to aj v pracovných dňoch 29. a 30.12.2008.
Na stránke SAD samozrejme žiadny oznam nenájdete, ani na stránke mesta (tam nie je ani najnovšie TN info ktoré máte už v schránkach), jediným zdrojom teda bude imhd a oznamy v autobusoch ?
ja si myslim ze by mohli byt garantovane NP aj vsetky lebo naco nam bolo doteraz negarantovane poradie ked aj tak sa to nikdy nevyuzilo a chodil na nom NP bus zatial co na inych garantovanych som videl vysokopodlazne...
mohli by byť, ale chcelo by to nový CP už s ohľadom na obehy NP vozov (NP+LE). A zapracovať aj iné veci...ale celkovo si myslím, že 80% NP vozov by mohlo byť "i".
kvorka