myslis "nove" crosswaye na PAL kde uz tristvrte roka nejdu transparenty pod zamienkou nejakeho zahadneho noveho systemu?
-no tak sa mi vidi ze SAD vysla zo zalozakmi na bubon, bude musiet asi pozicat z ineho mesta, pretoze podla toho co vidno po meste sa kazia "vsetky" 2 zalozne busy a nieje co posielat na zalohu
heh presne tak a to co si ty napisal myslim ze uz by v SAD zavarilo mozgy:D ale teraz slo o to ze #02 bola mimo premavky cca 2-3 tyzdne? cize to nemusel byt akutny presun ale napr. 1 den by sme este odpustili keby na garantovanom ide stara karosa ale potom uz to mohlo byt vyriesene ako si ty napisal, avsak nebolo. a este by bolo zaujimave cislo keby vieme kolko spojov do ulic nevyslo vobec kvoli porucham #85 takych 10 minimalne. a to preto ze SAd ponechala uz len 2 zalozaky a tie su permanentne v premavke a ked cosi vypadne uz to nieje cim zalohovat, najmä ak to je v spicke. #79 sa mala este do konca roka ponechat podla mojho nazoru
nedá sa inak, lež súhlasiť ? ? Príklad: NP bus na L18 sa pokazí. Iný NP bus ide negarantovane idena L23. Možnosti sú 2:
a) iný NP bus dokončí jazdu na L23 a presunie sa na L18, pričom záložná karosa príde na ďalšie spoje L23.
b) NP na L23 príde po dohovorenú zastávku, tam všetci cestujúci vystúpia do záložného busu a rýchlo sa NP bus z L23 presunie na L18, ktorej sa tak eliminuje aj meškanie.
Ja si myslím, že minimálne a) by u nás išlo, a keby sa trochu pohne šedou kôrou, tak aj b). Takto to funguje vo viacerých mestách, bol som toho svedkom vo Wuppertale a Frankfurte. Myslím, že i v Brne.
mne sa zdalo ze na spoji 14.00 L8 uz siel Citelis, ale niesom si isty. kvoli comu vlastne #02 nejazdila? zeby oprava tabul? stale ma vsak nadychna to, kolko jazdila za garantovane nizkopodlazne poradie stara Karosa. Juraj kedysi pisal ze toto je vec dispecera kde da ake vozidlo. ale ved takeho dispecera potom nakopat a poslat niekam...ked na L5,8,23 jazdi Citelis ktory nema ani 1 spoj garantovany a za #02 jazdi cely den stara Karosa, pritom v CP su tieto spoje oznacene "i". to sa potom na to da naozaj spolahnut. neviem naco poradie jednoho Citelisu nieje znacene, to mozu byt potom vsetky ked aj tak pohotovostne niesu NP-vozidla nasadzovane na garantovane spoje
súhlas. Ale o politike sem nejdem, hoci ? ...nástup ďalšími dvermi je v príprave, možno už od decembra. Uvidíme. Prestup by bol bonbónik tak veľmi potrebný. Nové busy sú a budú, takže problémy by sa mali vykryštalizovať do 2 rovín: kvalitný CP a dobrý vodiči. Uvidíme.
Podľa mňa to môže spraviť SADka aj sama bez mesta, veď mesto jej v cenovom výmere stanovuje maximálne ceny nie minimálne, takže ľahko môže spraviť predplatné jazdy napr. 10 jázd za 9,- Sk na DK, podľa mňa jej v tom nič nebráni
Az na tie posledne dve vety (s ktorymi suhlasim a nesuhlasim zaroven) si to napisal viac nez presne a trefne! Ani netusis, ako velmi si mi v niektorych pasazach cital z duse.
Integrovany dopravny system....o Boze, aky sen a sci-fi zaroven. Ale co cakate pani? Ked sa o veci verejne zaujima hrstka ludi, tak si Celler moze predavat pozemky v centre za 300sk(stale dufam, ze to nie je pravda) a Sedlacek kupovat Audiny "vybrane a usite" na mieru. Ved si staci precitak spriezdnene media, ktore dostavame zadarmo do schranky ako sa nekriticky kladu otazky poprednym predstavitelom....
BTW: Ak vedenie mesta budeme bombardovat castejsie, mozno sa vysledok casom dostavi....Este stale tomu verim. Ked nie, volby su o 2 roky. Dufam, ze aspon tam sa stretneme.
?
Ad.1 Nepolitikárči na dopravnom fóre, pls.
Ad.2 Ak si myslíš, že ak by v TN vládol Smer, tak by bola lepšia MHD čka, tak sa mýliš.
Ad.3 Asi nie si Trenčan, lebo SDKÚ nemá v ms. zast. dominanciu.
Najviac miest získali SMER-HZDS /12 ak dobre rátam, 9 SDKÚ-KDH, 1 SNS, 3 nepartajní./Vládne koalícia SDKÚ-KDH-HZDS
Ad. 4 Keby štát pod vedením SDKÚ nepredal podiel v SAD strategickému investorovi, asi by si sa dnes na hokej vozil stále Ikarusmi a Vrakosami 700.
ja som sa to smažil niekoľkokrát na www.trencin.sk v rubrike "otázky a odpovede" v sekcii doprava. Bol som vždy odbytý tým, že sa to pripravuje. No pravdupovediac, trenčianski kormidelníci, ktorí majú na starosti dopravu sú zarytí autíčkari a o MHD nevedia absolútne nič. Žijú v utkvelej predstave, že MHD bude mať maximálne tržby práve vtedy keď spoplatnia každú jednu cestu, aj keď sa jedná o prestup. Veď u nás neexistujú ani týždenné či mesačné cestovné lístky, ani linkové, ani sieťové. Šaškujeme s dopravnými kartičkami, ktoré síce zrýchlia vybavenie cestujúceho, no žiadna ekonomická motivácia na niekoľkonásobné využívanie MHD denne u nás neexistuje. O nejakom integrovanom dopravnom systéme, kde na 1 cest. doklad by bolo možné cestovať MHD a prímestským atobusom či vlakom alebo nebodaj ešte aj trenčianskoteplickou električkou sa nám môže jedine snívať. Tak mnohí trenčania cestujú do práce, za nákupmi, na hokej či za kultúrou osobnými autami, čo v čase dopravných špičiek totálne upcháva mesto... a práve asi o toto mestským odporníkom na dopravu práve ide. Situácia sa stáva kritickou, treba ju riešiť, napr. budovať nový most, rozširovať mestské komuniklácie, budovať kruháče a čo ja viem čo... a za týmto všetkým sa zrejme nájde priestor na nejakú tú korunku bokom, do vrecák tých čo nejaký ten papier podpisujú či pečiatkujú. Kvalitná MHD by mohla značne mestským komunikáciám odľahčiť, noi odčerpávala by peniažky nutné na jej dotovanie a nikto z občanov by sa neunúval týmto "novodobým súdruhom" čosi do vrecka vložiť... Nuž, takto to funguje u nás. Pripomínam, že v mestskom zastupiteľstve má dominanciu SDKÚ. Ešte šťastie že nie v celej republike...
OPRAVA: Podľa knižky "Slovensko turistický sprievodca" z vydavateľstva Príroda, rok 2002 má Trenčín 57 900 obyvateľov (str. 87) a Nitra má 87 600 obyvateľov (str. 138). Napriek tomu si však myslím, že Trenčín by si to ako krajské mesto určite zaslúžilo.
"Vzhľadom na to, že reaguješ na príspevok spred vyše dvoch týždňov, nezdá sa ti tá veta tak trochu gólom do vlastnej brány?"
- Diskusné fórum nie je chlieb, nemá čas expirácie. Fórum sa dá čítať pozorne, bez ohľadu na to, aký čas od pridania príspevku uplynul. ? ?
BUDÚ NIEKEDY V TRENČÍNE PREDPLATENÉ A TURISTICKÉ CESTOVNÉ LÍSTKY?
Zdravím vás Trenčania. Tak mi napadlo, keďže vaše mesto je porovnateľné počtom obyvateľov (a asi aj rozlohou) Nitre, kde pred vyše rokom zaviedli predplatné aj turistické CL s neobmedzeným počtom jázd, tak ma zaujíma, že či sa také niečo nechystá aj u vás, resp. či ste sa niekto snažili takéto riešenie vedúce k popularizácii MHD (hlavne pre pravidelných cestujúcich) iniciovať.
iste, boli tu aj pochvaly, v pomere ku kritike asi tak 1:20. A nech mi nikto netvrdí, že pomer slušných vodičov k "Janom" je v Trenčíne 1:20. Aj keď je fakt, že nič nedemotivuje zamestnanca väčšmi než keď sa snaží ako môže a potom vidí, ako "Janom" prechádzajú najrôznejšie svinstvá len zato, že firma buď nie je schopná alebo ochotná si s nimi urobiť poriadok. Tak na to postupne začnú dlabať aj niektorí z tých slušnejších.
"čiže je otázne, či to tu sleduješ dostatočne pozorne."
Vzhľadom na to, že reaguješ na príspevok spred vyše dvoch týždňov, nezdá sa ti tá veta tak trochu gólom do vlastnej brány? ?
musim povedat ze na p. Kralovi sa mi paci to, ako sa sprava k ludom. starsich vzdy zdravi, ked sa niekto nieco spyta slusne odpovie a rano ked s nim chodievam tak vsetkym zela dobre rano:) to sa asi tak casto nevidi
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec