Reply on: kvorka #13855:
Už viackrát som si vnútorne povedal, že nebudem reagovať, lebo sa akékoľvek vysvetlenia míňajú účinku,... ale ja to predsa len skúsim ešte raz. b) Sihoť > Zámostie, linky 6 a 4/11 sa na Hasičskej budú obojsmerne čakať, Saratovská sa dostane na nádražie, Zámostie zase na Sihoť aj ďalej. Čo je lepšie, garantovaný prestup každú hodinu alebo priame spojenie raz za dve hodiny? Za mňa je odpoveď jednoznačná a odborná vedecká práca dáva za pravdu, že ak vytvorím prestupné spojenie dvakrát častejšie, ľudí budem mať viacej.
c) "v RK však vozy chodia prázdne a ide sa škrtať vo veľkom" ... *o pár riadkov nižšie* ... "nemožnosť priameho spojenia Pod Sokolíc a starej Sihote"
Toto by nechodilo prázdne? Koľko ľudí tam očakávaš? Určite by tam nebolo viac cestujúcich ako v tom Ružomberku.

Sklamania: 23 - áno, subjektívne.
TomoSK
Kubricu a jedenástku plnia záhradkári, turisti, a až potom miestni.
Ja som to ešte pre istotu čekol znova, mimo dvoch spojov, ktorý vozí decká z Kubranskej domov Pod sokolice, je výstup z Kubrá, záhrady po Kubrica námestie pri Maxe a Bille nanajvýš na úrovni dvoch cestujúcich. Za prácou v ranných hodinách sú tam vyslovene nuly na výstup, takže prví ľudia začnú prúdiť až po otvorení brán Maxu a rozbehnutí Kaufu. Preto sú pre mňa požiadavky ľudí, ktorých sa to priamo ani netýka, na zabezpečenie špičkových spojov do práce, irelevantné. Ak sa to nemá meniť len z titulu, že to tak bolo vždy, ako vraví starý dobrý v doprave "§ 1 Vždy sa to tak robilo", tak to fakt nie je argumentom.
Spojenie na železničnú stanicu majú z obchodnej akadémie. Je to fakt pár krokov, sám som to využil naposledy napríklad včera večer z osmičky na vlak a bolo to pohodlné.
Ešte pre pobavenie vyberám jeden z top komentárov na Facebooku na margo denného stacionára pre seniorov na Sihoti: "My Kubričania to nepotrebujeme, my sa totiž ešte na dedine dokážeme postarať o svojich blízkych." ... parafrázované.